Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@00:29:08 GMT

بانک گردشگری حامی جشنواره تئاتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۳۱۶

بانک گردشگری حامی جشنواره تئاتر کشور شد

پول‌نیوز - بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود حامی شانزدهمین دوره جشن های خانه تئاتر شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در نشست خبری این جشنواره که با حضور رضا آقا بابایی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک گردشگری، محمودرضا رحیمی دبیر جشنواره هفته تئاتر، احسان حاجی پور معاون اجرایی جشنواره و بهزاد مرتضوی مدیر روابط عمومی خانه تئاتر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





رضا آقا بابایی اظهار داشت: تئاتر جایی است که برآیند همه هنرها و فرهنگ و ادبیات کشور است . امیدواریم راهی را که ما در پیش گرفتیم توسط دیگر فعالان اقتصادی هم دنبال شود چون کمک به این حوزه می تواند در رشد و توسعه هنر کشور مثمرثمر باشد.

وی افزود: تئاتر زیر بنای هنری کشور و نمایانگر آداب و رسوم و فرهنگ به شمار می رود و در واقع حمایت از تئاتر حمایت از فرهنگ کشور است.

آقا بابایی در خصوص چگونگی حضور بانک گردشگری در این رویداد خاطر نشان کرد: بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در این رویداد شرکت کرده و خوشحالیم که توانستیم قدم مثبتی در راستای حمایت از تئاتر انجام دهیم و امیدواریم که با این حرکت اهمیت و ارزش تئاتر مشخص شود.

در این نشست همچنین محمود رضا رحیمی دبیر جشنواره تئاتر یادآور شد: امسال چراغ برگزاری جشنواره را بانک گردشگری روشن کرده است و حمایت اصلی را مدیون آنها هستیم. در این دوره ۸ گروه زنده رادیویی داریم که مقرشان در خانه تئاتر است و علاوه بر حضور در فضای مجازی از کمک اینفلوئنسرها که خاستگاه بسیاری از آنها تئاتر بوده است، استفاده می کنیم.

وی در ادامه افزود: کمک های بانک گردشگری به بچه های تئاتر خیابانی و دیگر گروه ها پرداخت شده است. همچنین با این حمایت ها کتاب منتشر کرده ایم و قرار است عکس ها و پوسترها و نیازهای انجمن هایمان را در قالب یک کتاب منتشر کینم. این بانک اولین بار است که قدمی در حوزه تئاتر برمی دارد که از آنها بسیار ممنونم.

دبیر شانزدهمین دوره جشن هفته بزرگداشت تئاتر با اشاره به کمک هنرمندان و مردم به خانه تئاتر برای کمک به سیل زدگان، از برپایی یک «تئاتر پیمایی» با نمادهای سمبلیک تئاتر به سمت خانه هنرمندان در روز افتتاحیه این جشن خبر داد.

گفتنی است : امسال شانزدهمین دوره جشن های خانه تئاتر از هفتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود و در این جشن هر روز مزین به نام یکی از اساتید تئاتر ایران همچون عباس جوانمرد، بهرام بیضایی، ژاله علو، ایرج راد و … خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک گردشگری جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر مهدی پور عصر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره بهار نارنج در کومله اظهار کرد: این جشنواره همانند سال گذشته با قدرت و قوت برگزار می‌شود.

شهردار کومله با بیان اینکه جشنواره بهارنارنج در ۴ روز برگزار می‌شود، گفت: روز نخست جشنواره به کودک و نوجوان اختصاص یافت و روز دوم به غذاهای محلی و بومی گیلان خواهیم پرداخت.

مهدی پور از ایجاد ۱۰۰ غرفه صنایع دستی و مواد غذای در جشنواره بهار نارنج در کومله خبر داد و بیان کرد: جشنواره بهار نارنج فرصتی برای معرفی غذاهای محلی و صنایع دستی و قابلیت‌های گردشگری گیلان است.

به گفته وی جشنواره بهار نارنج در سال گذشته با استقبال خوب مردم و گردشگران همراه بود و پیش بینی می‌شود امسال هم این استقبال تکرار شود.

شهردار کومله از ثبت ملی جشنواره بهارنارنج خبر داد و اضافه کرد: جایگاه ملی جشنواره به معرفی کومله و محصول بهارنارنج و تقویت گردشگری این شهر کمک می‌کند.
مهدی پور با اشاره به گردشگری بودن شهر کومله بیان کرد: جشنواره بهارنارنج فرصتی برای رونق اقتصاد گردشگری در کومله است.

وی با اشاره به سرویس رایگان حمل و نقل تا محل جشنواره افزود: ۷ دستگاه خودرو مینی بوس برای انتقال مسافرین از مرکز شهر کومله تا محل جشنواره اختصاص یافته است.

شهردار کومله از برندسازی جشنواره بهارنارنج خبر داد و اضافه کرد: در کنار استمرار برگزاری جشنواره بهار نارنج در کومله، دنبال برندسازی آن هستیم.

مهدی پور با تاکید بر لزوم ساماندهی محصولات بهارنارنج در کومله بیان کرد: جشنواره مقدمه‌ای برای ثبت مشتقات بهارنارنج و ساماندهی محصولات است.

وی تاکید بر لزوم ساماندهی مساله ترافیکی محل جشنواره بهارنارنج افزود: مقدمات رفع مشکلات ترافیکی جشنواره بهار نارنج فراهم شده که البته این مهم با کمک مسافرین و گردشگران محقق می‌شود.

شهردار کومله با اشاره به ساماندهی مساله پسماند در روزهای جشنواره بهار نارنج بیان کرد: با تدابیری که اتخاذ شده در ساماندهی مساله پسماند مشکلی نخواهیم داشت و خدمات شهری کاملاً آماده هستند.

مهدی پور از رونمایی سرود ملی بهارنارنج خبر داد و بیان کرد: این سرود با محوریت بهارنارنج در روز جشنواره رونمایی می‌شود.

کد خبر 6095251

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد