Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:42:13 GMT

افزایش بودجه بیمه سلامت متناسب با تعرفه‌های پزشکی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۹۶۱

افزایش بودجه بیمه سلامت متناسب با تعرفه‌های پزشکی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: متناسب با افزایش تعرفه‌های پزشکی، بودجه بیمه سلامت دراستان‌ها تا ۱۰ درصد افزایش پیدا ‏کرده است.‏ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طاهر موهبتی درباره افزایش بودجه بیمه سلامت در استان‌ها متناسب با تعرفه‌های پزشکی، ‏افزود: همه تلاش ما این است که با حمایت سازمان برنامه و بودجه بتوانیم نظم در پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت را در سال 98 ‏نیز حفظ کنیم و شاهد تخصیص صد در صدی بودجه در نظر گرفته شده در قانون بودجه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موهبتی اضافه کرد: به همین منظور متناسب با افزایش تعرفه‌های پزشکی، بودجه بیمه سلامت در استان‌ها تا 10 درصد افزایش پیدا ‏کرده است.‏

وی همچنین بیان کرد: تصویب و ابلاغ افزایش تعرفه‌های پزشکی برعهده هیئت دولت است.

رنج مضاعف بیمه‌شدگان "بیمه سلامت" به خاطر یک اشتباه عجیب + سندافزایش تعرفه‌های پزشکی برای مردم بسیار شکننده است / بیمه‌ها بهترین مسیر برای توزیع یارانه حوزه سلامتبنیادی: جامعه توان پرداخت تعرفه پزشکی با 70 درصد افزایش را نداردعضو کمیسیون بهداشت مجلس: افزایش نامتعارف تعرفه‌های پزشکی ظلم به مردم استافزایش 70 درصدی تعرفه‌ پزشکی شلاقی بر پشت مردم است / درآمد مافیایی برخی پزشکان در جریان طرح تحول سلامتابلاغ تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال 98افزایش تعرفه‌های پزشکی پولی بدست پزشکان نمی‌رساند/ سازمان‌های بیمه‌گر ورشکسته هستند

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت بیمه سلامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیمه سلامت وزارت بهداشت بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند

ایسنا/خوزستان مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: افراد کم‌توان تحت پوشش بیمه سلامت علاوه بر پوشش بیمه‌ای ۵۹ خدمت توانبخشی می‌توانند متناسب با نوع بیماری خود از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج نیز بهره‌مند شوند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

 به گزارش ایسنا، وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

وی افزود: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو