Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@23:53:56 GMT

روش های مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی تشریح شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۱۸۷

روش های مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی تشریح شد

خسروی روش های مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی و بنیادهای خیریه را در امر مقدس مدرسه سازی در سطح شهرستان خوسف را تشریح کرد.

«رضا خسروی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف در خصوص روش های مشارکت خیرین مدرسه ساز شهرستان، اظهار داشت: هریک از خیرین می توانند در راستای توسعه زیر بنایی علمی و فرهنگی شهرستان در خصوص ارائه خدمات فنی، هنری، مشاوره و پرداخت وجه نقد به هر میزان و مبلغ کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان  خوسف افزود: خیرین می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب جاری 0105615522002 و یا شماره کارت 6037991899642320 بانک ملی شعبه خوسف به نام مجتمع خیرین مدرسه ساز واریز کنند.

 

خسروی واگذاری املاک و مستغلات به آموزش و پرورش جهت تبدیل به مراکز آموزشی و تعمیر و بازسازی مدارس قدیمی و خرید تجهیزات آموزشی را از دیگر روش های کمک های خیرین برشمرد و گفت: کار خیر مدرسه سازی صدقه جاریه، بهترین محل مصرف دیه و بهترین مصرف ولیمه حج است.

 

وی ایجاد کارگاه جهت هنرستان کاردانش امام حسین(ع)، خوابگاه جهت دبیرستان علامه امینی، سالن غذاخوری در دبیرستان حضرت زینب(س)، آموزشگاه شش کلاسه دوره ابتدایی در بافت جدید شهر و آموزشگاه یک کلاسه دوره ابتدایی در مزار شاه سلیمان علی را از نیازها و فضاهای آموزشی جدید برشمرد و گفت: خیرین می توانند در پروژه های در حال تکمیل مانند حصارکشی آموزشگاه های روستایی و اردوگاه حاج حسین امینی، تکمیل انبار، کف سازی و ساخت سرایداری ساختمان مدیریت، حصار کشی کمک کننده باشند.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوسف بیان کرد: تامین وسائل نقلیه و حمل و نقل دانش آموزان روستایی، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و تجهیزات خوابگاهی از دیگر نیازهای آموزشی شهرستان خوسف است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان روز ارتش مسجد مقدس جمکران خبرگزاری رژه روز ارتش امام زمان عج ارتش خوسف مدرسه سازی خیرین مدرسه ساز بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف مجیدیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آموزگاران در این کارگاه‌های آموزشی، روش‌های تدریس روخوانی و روان خوانی، و تدریس مبانی قرآن را فرا گرفتند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی، تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی آموزگاران مدارس ابتدایی شاهد در درس قرآن، است.

مجیدیان افزود: در این کارگاه‌ها معلمان باروش‌های نوین تدریس قرآن، در بخش‌های روان خوانی و روخوانی دو مدرس برجسته قرآنی آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی ۴۶ نفر از شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت، ۳۹ نفر از شهر یاسوج و ۲۷ نفر نیز از شهرستان گچساران حضور داشتند.

مجیدیان با بیان اینکه فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید به ایثارگری ختم شود، گفت: این کارگاه‌های آموزشی به منظور بررسی شیوه‌های نوین تدریس، چگونگی تکالیف مهارت محور و توانمندسازی آموزگاران دوره‌های ابتدایی برگزار شد و می‌تواند تأثیر به سزایی در روش تدریس آموزگاران و فرایند یاد دهی و یادگیری مطالب درسی دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: در فرایندهای آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان به این بخش باید توجه ویژه و وافر داشت.

کد خبر 6091095

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد