Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@03:04:06 GMT

۳ خانه جوان در قم راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۲۶۴

۳ خانه جوان در قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در نود و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر که در سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش شود که روحیه خودباوری در بین جوانان تقویت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: با استفاده از حضور جوانان خلاق و پویا در عرصه‌های مختلف می‌توان امید رونق و تحول را در حوزه‌های مختلف استان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منعم رشد مثبت سمن‌ها در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در حال حاضر 9200 سمن در سطح کشور وجود داشته که 42 عدد از آن‌ها در استان قم مشغول فعالیت هستند، سال 92، 12 سمن در قم فعالیت می‌کرد.

وی تأکید کرد: روند توسعه و رشد سمن‌ها از سال 92 به بعد باقدرت و سرعت بیشتری دنبال شده است.برای توسعه و تعالی خانواده وام ازدواج از مبلغ 3 میلیون تومان در سال 92 به 60 میلیون تومان افزایش‌یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تأکید بر برخی فعالیت‌های این نهاد در تحکیم بنیان خانواده ابراز کرد: مشاوره حین، قبل و بعد از ازدواج در استان قم به‌صورت مستمر ادامه داشته که درزمینهٔ رشد ازدواج و کاهش طلاق اثر مثبتی بر جای گذاشته است.

منعم با اشاره به بهره‌برداری از سه خانه جوان تا پایان اردیبهشت‌ماه در قم اضافه کرد: سه خانه جوان با پیشرفت80 درصدی به‌زودی در دو شهرستان تابعه و شهرک پردیسان قم تکمیل و آماده راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با صندوق کارآفرینی امید برای کارآفرینی در بین سمن‌های مردم‌نهاد قم منعقدشده است، سال گذشته 800 میلیون تومان از محل این صندوق برای اشتغال جوانان جذب شد.

منعم گفت: در اجرای برنامه‌های متنوع استان و شهرهای تابعه سمن‌های قم با دارا بودن از جوانان مستعد ظرفیت‌های بسیار مهمی را تشکیل داده‌اند، کاهش هزینه و بهبود کیفی برنامه‌ها از امتیازات استفاده از ظرفیت سمن‌های مردم‌نهاد قم است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی در اولویت فعالیت‌های ورزش و جوانان قم قرار دارد، درزمینهٔ توسعه ورزش‌های همگانی دستگاه‌های مختلفی می‌توانند مؤثر باشند که دراین‌بین شهرداری و شورای شهر از اهمیت ویژه‌تری درزمینهٔ توسعه ورزش محلات و زیرساخت‌های ورزشی برخوردار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: در مبحث ورزش قهرمانی، سال سرنوشت سازی برای کشور به دلیل در پیش رو بودن المپیک است، کمیته ویژه جذب و حمایت مستعدین برای راه‌یابی و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در ورزش و جوانان قم تشکیل‌شده است.

وی تأکید کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش و جوانان قم مانند پروژه پیامبر اعظم(ص) به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، سرانه استان 24 صدم مترمربع به ازای هر فرد بوده که نسبت به سرانه‌های 70 صدم مترمربع استان‌های دیگر بسیار اندک است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: رشته‌های های فوتسال، تکواندو و کشتی از مزیت‌های نسبی ورزش قم است، استفاده از ظرفیت‌های ملی، حمایت از تیم‌های مستعد استان و توسعه ورزش بانوان در دستور ورزش و جوانان قم قرار دارد. سال گذشته 1400 عنوان انفرادی کشوری، 300 عنوان بین‌المللی توسط ورزشکاران قم کسب‌شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو طلاق قم مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود