Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع رسمی اعلام برنامه های رییس جمهوری، دفتر ایشان است و برنامه ریزی برای انجام یک سفر یا حضور در یک مراسم الزاما به معنای قطعی بودن زمان آن نیست

یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری گفت: مرجع رسمی اعلام برنامه های رییس جمهوری، دفتر ایشان است و برنامه ریزی برای انجام یک سفر یا حضور در یک مراسم الزاما به معنای قطعی بودن زمان آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک منبع آگاه روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا برنامه ریزی برای انجام یک سفر یا حضور رییس جمهوری در یک مراسم را نیازمند «فرایندی جامع» دانست و افزود: اعلام عدم حضور در افتتاحیه نمایشگاه کتاب یا لغو سفر استانی در روزهای اخیر، خبرهایی بر مبنای اطلاع رسانی مراجعی به جز دفتر رئیس جمهوری است.
وی خاطرنشان کرد: دکتر روحانی طی امروز و روزهای آینده جلسات متعدد و برنامه های فشرده ای دارد و ان شاءالله به زودی به استان های کرمانشاه و کردستان نیز سفر می کند.
این منبع اظهارامیدواری کرد: اصحاب رسانه در نقل اخبار و مطالب به مراجع اصلی و مسئول آن توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس

منبع: خبرآنلاین

tags # لیلا بلوکات ، بازیگر سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس