Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: احتمال تغییر در ردیف های بودجه سال جاری و در مقابل کمک به بودجه استان های سیل زده وجود دارد.

حمید گرمابی در گفتگو با قدس آنلاین اظهارداشت: احتمال جابه جایی در ردیف های بودجه استان ها در  سال جاری و اختصاص بودجه بیشتر به استان های سیل زده در مجلس وجود دارد و بررسی های اولیه در این باره در مجلس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: چون اجازه  برداشت از صندوق توسعه ملی توسط مقام معظم رهبری داده نشد طبیعتا دولت برای جبران خسارت ها در مناطق سیل زده و بازسازی سریع آنها منابع مالی لازم را تامین کند که یکی از انها تعدیل در بودجه استان ها و در مقابل کمک به استان های سیل زده می باشد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: این موضوع هنوز به مرحله قطعیت نرسیده و صحبت های اولیه درباره ان صورت گرفته است و از طرفی هنوز مشخص نیست که از چه استان هایی و به چه میزان کسر خواهد شد. نماینده نیشابور و فیروزه  با بیان اینکه نمایندگان مجلس از عدم اجرای دقیق مصوبه مجلس گلایه دارند، افزود: از طرفی دولت مصوبه مجلس در مورد افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق ها در سال جاری را نیز در فروردین ماه اجرا نکرد که انتظار مجلس این است که این مصوبه را به صورت دقیق اجرا و مبلغ  واریز نشده را هرچه سریعتر به حساب کارمندان واریز کند و ان را موکول به حقوق اردیبهشت ماه نکند.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بودجه دولت نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس