Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@05:02:30 GMT

کشف موتور خودروهای خارجی در قائم شهر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۰۱۳

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید و مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش انواع موتور خودروهای خارجی در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی محل و مکان نگهداری اموال قاچاق، ماموران با هماهنگی قضائی و همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر به آدرس محل مورد نظر مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در بازدید از انبار دپوی کالا 24 دستگاه موتور خودروهای سواری از نوع پژو ساخت کشور فرانسه  کشف و ضبط شد.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 3 میلیارد ریال اعلام شد، افزود: کالاهای مکشوفه به اداره اموال تملیکی انتقال و در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا و ارز در سال جاری از اولویت های مهم پلیس است، افزود: بی شک جلوگیری از ورود کالای قاچاق بی کیفیت به داخل کشور نقش مهمی در رونق تولید دارد

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران فرمانده انتظامی استان قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین