Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه 200 هزار مترمکعب از محورهای کوهستانی گیلان برفروبی شده است، افزود: به جز محور پونل – خلخال، تردد در سایر محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد. آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا نازک کار با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی اسالم به خلخال در شهرستان تالش، پونل به خلخال در شهرستان رضوانشهر، بره سر - تتکابن در حوزه شهرستان رودبار، اشکورات شهرستان رودسر، خشک آب - آبی نام در شهرستان سیاهکل و خصیل دشت در حوزه شهرستان املش در روزهای پایانی نخستین ماه سال جاری، اظهار کرد: همچنان عملیات برفروبی در برخی محورهای کوهستانی استان گیلان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 200 هزار مترمکعب از محورهای کوهستانی گیلان برفروبی شده است، افزود: به جز محور پونل - خلخال که در حال حاضر مسدود بوده و راهداران استان در تلاش برای بازگشایی آن هستند، تردد در سایر محورهای ذکر شده با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق همچنان قابل توجه است، تلاش راهداران برای برفروبی خاتمه نیافته و با حضور 270 نیروی راهدار برفروبی و پاکسازی محورها ادامه دارد و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
این مقام مسئول ادامه داد: در مدت مذکور 265 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری حالت آماده باش کامل داشته که از این تعداد یکصد دستگاه به طور مستقیم درگیر بازگشایی محورهای کوهستانی و برفگیر استان می باشند.
وی با بیان اینکه تمامی اقدامات راهداران با هدف کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای، ارتقای ایمنی محورها و تسهیل در عبور و مرور رانندگان است، گفت: بارش سنگین برف در محورهای کوهستانی مشکلاتی را برای آن دسته از رانندگانی که به علت نداشتن تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به این محورها عزیمت کرده بودند به وجود آورد که با حضور به موقع راهداران استان گیلان به 120 خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شد.
نازک کار از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرت های غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی مناسب و رعایت احتیاط لازم در رانندگی، به ویژه در محورهای برفگیر از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها، شماره 33311111 مرکز بی سیم اداره کل راهداری استان و همچنین سامانه پیام کوتاه 1000141 از وضعیت راه ها مطلع شوند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زنجیر چرخ وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری  مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد. بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد. 10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

در این میان سؤالی مطرح است که آیا مالک خصوصی چه زمانی قادر به واگذاری باشگاه مورد تملکش است؟ پاسخ این سؤال نیازمند رعایت یک پیش‌نیاز است.

از آنجایی که دو باشگاه به‌صورت اقساطی خریداری شدند، طبق توافق صورت گرفته، سرخابی‌ها تا شش سال زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی خواهند بود و مالکان بخش خصوصی آنها باید تا تاریخ معین شده، اقساط خود را  به دولت بپردازند. حتی اگر بخش خصوصی سریع‌تر از زمان موعود (پیش از شش سال)، اقساط خود را تسویه کند، می‌تواند فردای همان روز سهام باشگاه موردنظر را در فرابورس عرضه کند. در غیر این‌صورت بعد از پایان شش سال و تسویه مطالبات دولت از محل سرخابی‌ها، بخش خصوصی قادر به فروش سرخابی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان