Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@01:24:09 GMT

«ایران مال» 300 میلیارد تومان جریمه شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۴۲۵

به گزارش ایرنا علی اعطا روز سه شنبه در نشست خبری خود افزود: این پروژه در کمیسیون ماده 100 شهرداری مطرح و هفته گذشته رای بدوی آن صادر شد.
وی با بیان اینکه مالک می تواند نسبت به این رای اعتراض کند تصریح کرد: جریمه نقدی این پروژه 300 میلیارد تومان است و در بخش دیگر رأی، مالک باید پارکینگ را تامین کند.
اعطا ادامه داد: همچنین بخشی از فضای پارکینگ این پروژه به رستوران تبدیل شده که باید قلع و قمع (تخریب) شود و به حالت اولیه برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، این رای براساس گزارش معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شهرداری منطقه و نیز کمیسیون‌معماری و شهرسازی شورا صادر شده و قابل تجدید نظرخواهی است.
به گزارش ایرنا مدیران شهری اعلام کرده بودند که پرونده تخلفات پروژه موسوم به ایران مال خرداد سال گذشته برای بررسی به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده است.
این مجتمع که در منطقه 22 و نزدیک دریاچه چیتگر پایتخت واقع شده یکی از پنج مرکز خرید بزرگ دنیا و نخستین در منطقه معرفی شده است.
تهرام/7244/9343/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایران پایتخت شورای شهر تهران شهرداری شهرداری تهران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی