Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@00:23:51 GMT

جعفرزاده ایمن آبادی خجالت کشید

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۵۳۷

جعفرزاده ایمن آبادی خجالت کشید

به گزارش جهان نيوز، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس رد پیشنهاد اختصاص سهم 30درصدی به کاندیداتوری زنان برای انتخابات مجلس را ناشی از جنس مردانه مجلس و تعارض این موضوع با منافع آقایان دانست.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: کمتر از 15درصد مجلس بانوان و بالغ بر 85 درصد آقایان هستند. مشخصا آقایان با این پیشنهاد مخالفت کردند درحالی‌که پیش از رای‌گیری صحبت دیگری می‌کردند و تصور عمومی بر تصویب این موضوع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 85 درصد به طور حتم به شکلی رأی ندادند و نمی‌دهند که سهمیه آقایان کاهش و سهمیه خانم‌ها افزایش پیدا کند. به این پیشنهاد رأی مثبت دادم چراکه واقعا در مجامع بین‌المللی از نسبت ترکیبی زنان و مردان در مجلس خجالت می‌کشم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در این خصوص تاکید کرد: امروز روسای مجالس یا همه تیم‌های پارلمانی بسیاری از کشورهای عربی را که از ما عقب‌تر بودند و هستند، بانوان تشکیل می‌دهند در حالی که ما تعداد معدودی از بانوان را در مجلس داریم و تعداد معدودی را در هیات‌ها می‌بریم و از کمیته‌ها و شرکت در آنها باز می‌مانیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

تین نیوز

سخنگوی دولت با اشاره به نظر قوه مجریه درباره افزایش تعطیلی آخر هفته گفت: منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره تعطیلی آخر هفته گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است. دولت با کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود نسبت روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

وی افزود: نگاه دولت این است که باید بتوانیم در این خصوص تصمیم‌گیری منعطف تری متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتضاعات مختلف داشته باشیم و دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم لذا پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش میزان تعطیلی به دو روز انتخاب روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف دولتی قرار بگیرد که منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد