Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم‌ تکواندو دانشجویان در گروه زنان و در بخش کیوروگی برای حضور در سی امین دوره بازی های یونیورسیاد در 6 وزن 49-، 53-، 57-، 62-، 67-، 73- کیلوگرم روز (دوشنبه - 2 اردیبهشت ماه) در خانه تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌ها 11 هوگوپوش موفق شدند جواز حضور در اردو را کسب نمایند:

نفرات اول مرحله دوم رقابت‌های انتخابی: آیدا خورشیدی – کیانا احمدی - سارا فتحی – زهرا شیدایی – هانیه شریعتی – زینب اسماعیلی وراغول

منتخبین کمیته فنی: فاطمه اموری - هانیه اخلاقی

مدال آوران بازی های یونیورسیاد 2017: ناهید کیانی – ملیکا میرحسینی

پریسا جوادی نیز با توجه به اینکه در مسابقات آزاد کشوری و انتخابی تیم‌ملی عملکرد قابل قبولی داشته در لیست مدعوین قرار گرفته است که با توجه به پیش رو بودن مسابقات جهانی و جلوگیری از آسیب احتمالی، وی بعد از رویداد قهرمانی جهان می‌بایست پیکار انتخابی را برای قرار گرفتن در لیست نهایی پشت سر بگذارد.

همچنین مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم‌ تکواندو دانشجویان در گروه مردان و در بخش کیوروگی در 6 وزن 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- کیلوگرم روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیرماه در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

28 / 167 یونورسیاد کمیته فنی مدال آوران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کمیته فنی مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد