Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:44:17 GMT

کامیون حاوی ۶۷ رأس دام غیرمجاز در مهدی‌شهر زمین‌گیر شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۵۴۲

کامیون حاوی ۶۷ رأس دام غیرمجاز در مهدی‌شهر زمین‌گیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح‌الامین قاسمی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی فولاد محله هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند، ابراز داشت: با بررسی مدارک و محموله ۶۷ رأس دام غیرمجاز شناسایی و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این تعداد دام از سبزوار به مقصد شمال کشور بارگیری شده بود، اضافه کرد: با هوشیاری مأموران انتظامی پاسگاه فولاد محله مهدی‌شهر این محموله شناسایی و از رسیدن به مقصد بازماند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی دام‌های قاچاق کشف‌شده بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود، ابراز داشت: این محموله برای اطمینان از سلامت آن‌ها به اداره دامپزشکی مهدی‌شهر تحویل داده شد.

قاسمی بابیان اینکه روز گذشته نیز کامیون حاوی ۵۷ رأس احشام قاچاق در پاسگاه شهید نوری شاهرود متوقف شد، تصریح کرد: پس از بررسی مدارک و شواهد درنهایت راننده میان‌سال دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی ضمن بیان اینکه پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا تمام همت و تلاش خود را به کار می‌بندد، اضافه کرد: ارزش این محموله یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود که این نیز به شبکه دامپزشکی شاهرود تحویل داده شد.

کد خبر 4598242

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان قاچاق دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند