Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:34:26 GMT

سانحه رانندگی در ناحیه مرزی گنبد، جان کودک 9 ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۲۶۶

سانحه رانندگی در ناحیه مرزی گنبد، جان کودک 9 ساله را گرفت

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان اعلام کرد که براثر برخورد یک دستگاه کامیون با دختر بچه 9 ساله در سه راهی روستای مرزی دده اولوم در مسیر جاده گنبدکاووس - مراوه تپه، این کودک در دم جان باخت.

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دراین حادثه که عصر دیروز رخ داد، این کودک پس از پیاده شدن از مینی بوس و هنگام عبور از عرض جاده با کامیون عبوری برخورد و فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جسد این کودک که بهاره نام داشت توسط اورژانس 115 به سردخانه بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شد و مینی بوس و کامیون نیز تا روشن شدن وضعیت به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ سراوانی همچنین از کشف مقدار 814 گرم تریاک از فردی که در روستای هوتن از توابع بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس اقدام به فروش مواد مخدر می کرد، خبر داد و گفت: این مواد با دستور مقام قضایی از بازرسی منزل متهم کشف و ضبط شد.
وی همچنین اضافه کرد: با تلاش ماموران مرزبانی دو سارقی که در شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس اقدام به سرقت دو درب آلومینیومی از یک واحد آموزشی در این شهر کرده بودند، در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
به گفته سرهنگ سراوانی، درب های سرقت شده نیز با تنظیم صورت جلسه به مدیر واحد آموزشی تحویل داده شد.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
1860/3039/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هنگ مرزي اترك تصادف منجر به فوت گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه استان گلستان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن روان آب‌ها سبب شد محور  کلاله- گنبدکاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبدکاووس- کلاله استفاده کنند.

شهرکی گفت: پس از بازگشایی درباره رفت و آمد در این محور اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان