Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأکید کرد: اشتغال‌آفرینی و ایجاد کسب‌وکار نوعی مجاهدت در جنگ اقتصادی امروز است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر که در آیین امضا و مبادله‌ی تفاهم‌نامه‌ی انتخاب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به عنوان معین اقتصادی شهرستان درگز در خراسان رضوی سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: اشتغال‌آفرینی برای مردم و با مدیریت خود آن‌ها، می‌تواند به محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم به خصوص در روستاهای کشور منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای جنگ تحمیلی و به خصوص شهید سرافراز شهرستان درگز امیر صیاد شیرازی افزود: هر حکومتی دارای جسم و روح است، اما برای دشمن شکل یک حکومت اهمیتی ندارد بلکه با روح آن سر و کار دارد. دشمن و به تعبیر امام راحل، شیطان بزرگ با روح حکومت مشکل و چالش دارد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) روح در نظام جمهوری اسلامی ایران را با سه موضوع اسلام، رهبری و مردم مرتبط دانست و تصریح کرد: دین اسلام از چنان جذابیتی برخوردار است که موج آن همه‌ی دنیا را فرا گرفته و دشمنان برای جلوگیری از گسترش روزافزون آن به ایجاد گروه‌هایی مانند داعش و طالبان روی آورده‌اند.

دکتر مخبر ادامه داد: رهبری نیز منبعث از اسلام است و اسلام در ولایت فقیه تجسم می‌یابد. دشمنان توطئه‌های فراوانی علیه رهبری نظام تدارک دیده‌اند، اما نتیجه‌ی آن‌ها همیشه شکست بوده است. یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب همه‌ی توطئه‌ها و هزینه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی مردم را محور همه‌ی امور برشمرد و تأکید کرد: راهی برای توسعه و پیشرفت کشور وجود ندارد مگر حضور مردم در همه‌ی عرصه ها. در جنگ تحمیلی بخشی از کشور درگیر بودند اما امروز تمام کشور و آحاد مردم با مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی دست به گریبان هستند.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه با اشاره به اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان از سوی این ستاد به مردم ۸ استان سیل‌زده‌ی کشور گفت: برای نمونه تعهد کرده‌ایم ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی و ۳۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در میان مردم مناطق سیل‌زده توزیع کنیم که این کار را آغاز کرده‌ایم.

دکتر مخبر با تأکید بر این‌که مشکلات کشور فقط به دست خود مردم حل می‌شود، عنوان کرد: چهار هزار روستای کشور را تحت پوشش قرار داده‌ایم و تا به امروز مشکلات دو هزار و ۷۰۰ روستا را از صفر تا صد حل کرده‌ایم.

حضور در مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سفر به شهرستان درگز بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مخبر جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی