Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:49:38 GMT

یک فرماندار و یک مدیرکل در آذربایجان غربی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۰۵۶

یک فرماندار و یک مدیرکل در آذربایجان غربی تغییر کرد

با حکم استاندار آذربایجان غربی امروز فرماندار بوکان و سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی تغییر کردند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، امروز با حکم محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی لقمان خسروپور آذر به عنوان سرپرست فرمانداری بوکان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ابلاغ آمده است: آقای لقمان خسروپور آذر، معاون محترم برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان، به موجب این ابلاغ جنابعالی را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان تعیین و منصوب می‌نمایم، امید است در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

تا کنون جمال خسروی به عنوان فرماندار بوکان فعالیت می‌کرد.

27 درصد از واحدهای مسکونی روستایی آذربایجان غربی مقاوم‌سازی شدندآذربایجان غربی 6 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را بازسازی کردبودجه فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی کفاف هزینه‌ها‌ را نمی‌دهد

امروز سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز منصوب شد.

استاندار آذربایجان غربی، سیدهادی طباطبایی را به این سمت منصوب کرد.

پیش از این شهلا تاجفر این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

R41361/P4001/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • انتصابات جدید در گیلان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه