Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات ساخت آمریکا و رژیم اشغالگر فلسطین در عملیات پاکسازی مناطق تحت کنترل و مقر تروریست ها در حومه قنیطره واقع در جنوب غربی سوریه کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایرنا ، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز سه شنبه اعلام کرد که تیربارهای متوسط، موشک های هدایت شونده ضد تانک، مین، دوربین های نظامی، دستگاه های ارتباط ماهواره ای و دستگاه های کشف مواد منفجره از جمله تجهیزات ساخت آمریکا و اسرائیل بود که در حومه قنیطره سوریه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چند هفته گذشته نیز در جریان پاکسازی مناطق تحت کنترل تروریست ها در جنوب سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات آمریکایی و اسرائیلی کشف شده است.
18 اسفند ماه سال گذشته در جریان عملیات پاکسازی ارتش سوریه در شهرک یلدا در حومه دمشق، مقادیر زیادی سلاح و موشک ساخت آمریکا و اسرائیل در یکی از انبارهای متعلق به تروریست ها کشف شد.
موشک های ضد هوایی، آر بی آر، موشک های لاو و بمب های دستی ساخت رژیم صهیونیستی در میان سلاح های کشف شده وجود داشت.
5 اسفند ماه نیز مقادیر زیادی خمپاره ، سلاح های سبک و نیمه سنگین، و صدها موشک گراد ساخت آمریکا در حومه دمشق کشف شده بود.
براوردها نشان می دهد که آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ، در جریان بحران سوریه برای حمایت از تروریسم 440 میلیارد دلار هزینه کرده اند.
شبس**خاورم*9469*1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سلاح هاي آمريكايي پاكسازي سوريه سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند

ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم