Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:39:35 GMT

پی اس جی مقصد بعدی کاپیتان سابق اینتر؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۸۳۶

پی اس جی مقصد بعدی کاپیتان سابق اینتر؟

نشریه ورزشی معتبر ایتالیا مدعی شد نام مهاجم آرژانتینی اینتر در فهرست خریدهای تابستانی پاری‌ سن‌ ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پاری‌ سن‌ ژرمن قصد دارد در پایان فصل مائورو ایکاردی را از اینتر به خدمت بگیرد و این احتمال وجود دارد که او را با رقمی به مراتب پایین‌تر از رقم  فسخ قراردادش جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق گزارش این نشریه، ایکاردی در صدر فهرست اهداف مورد نظر قهرمان لیگ فرانسه قرار دارد و این تیم او را به عنوان جانشین ادینسون کاوانی در نظر گرفته است. در همین حال این نشریه گزارش کرده که هنوز هیچ مذاکره‌ای میان طرفین صورت نگرفته است اما پی اس جی در کورس خرید ایکاردی پیشتاز است.

رقم فسخ قرارداد ایکاردی با اینتر 100 میلیون است که البته تنها از سوی باشگاه‌های غیرایتالیایی قابل پرداخت است با این حال با توجه به تبعید 6 هفته‌ای او از ترکیب اصلی اینتر در پی اختلافاتی که میان او و مدیران باشگاه بر سر مسئله تمدید قرارداد به وجود آمد، اینتر اکنون با دریافت 70 میلیون یورو هم به فروش این مهاجم آرژانتینی رضایت می‌‌دهد.


با وجود آنکه ایکاردی 26 ساله دوره ریکاوری مصدومیتی که مدعی بود مانع از بازی کردنش می‌شود را پشت سر گذاشته و به ترکیب برگشته، هنوز هم رابطه گروهی از هواداران به خصوص اولتراها با او خوب نیست و آنها خواهان فروش کاپیتان سابق تیم شده‌اند. از اتلتیکو هم به عنوان دیگر تیم خواهان ایکاردی نام برده می شود.

اینتر میلان مائورو ایکاردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور، این باشگاه به صورت جدی خواستار جذب یحیی گل‌محمدی شده ولی حضور او در تبریز موانعی دارد.

به گزارش فرهیختگان، یحیی گل محمدی در شرایط کنونی نمی‌تواند سرمربی تراکتور شود و هر اتفاقی مربوط به توافق و انعقاد قرارداد برای او رخ بدهد، مربوط به فصل آینده خواهد بود. حالا باید منتظر بود و دید مدیران این باشگاه چه تصمیمی برای آینده تراکتور خواهند گرفت.

طبق شنیده‌ها و اخباری که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی یکی از گزینه‌های تراکتور است او سابقه دستیاری یحیی گل محمدی را در کارنامه داشته و بعید نیست با پیشنهاد گل محمدی سرمربی تراکتور شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898870

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد