Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:48:39 GMT

یک میلیون و 700 هزار نخ سیگار در همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۰۱۴

یک میلیون و 700 هزار نخ سیگار در همدان کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک میلیون و 700 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در این استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان کالا و ارز در راستای انتقال سیگار از مسیرهای این استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با رصد اطلاعاتی و تعامل با کارکنان انتظامی استان کردستان مسیر تردد خودرو شناسایی و 2 تیم از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان و کردستان به صورت تلفیقی برای متوقف کردن خودرو به شهرستان ملایر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: پس از کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای فرعی، خودروی نیسان که توسط یک دستگاه پژو 405 نقره ای اسکورت می شد شناسایی که با تعقیب آنها، خودروها وارد استان مرکزی شد.
سردار کامرانی صالح گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی، تیم هایی به این استان وارد و نیمه شب گذشته خودروی نیسان متوقف شد.

** دستگیری 24 سارق در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: فروردین امسال 24 سارق دستگیر و پرده از 49 فقره سرقت در این شهرستان برداشته شد.
سرهنگ محمد معصومی بیان کرد: طرح های نوروزی در فروردین امسال با هدف نا امن کردن محیط برای مجرمان، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان اجرا شد.
وی اضافه کرد: با انجام اقدام های پیشگیرانه سارق دستگیر و 49 فقره سرقت کشف شد که آمار کشفیات 150 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: برخورد با فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر یکی دیگر از اهداف این طرح بود که در این مدت بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 165 معتاد نیز جمع آوری شدند.
سرهنگ معصومی از مردم خواست تا هر گونه مورد مشکوک را با شماره 110 فوریت های پلیس در میان گذارند.

** کشف کالای قاچاق در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارکنان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی، به یک دستگاه کامیون که از یکی از استان های غربی به مقصد تهران در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد، راننده در پوشش بار مجاز اقدام به بارگیری مقادیری انواع کالای خارجی قاچاق و بدون هرگونه مجوز قانونی و گمرکی کرده که بلافاصله خودرو به همراه راننده برای بررسی بیشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.
وی ادامه داد: پس از تخلیه و شمارش، از این کامیون چهارهزار و 296 قوطی اسپری انژکتور شور خودرو، یک هزار و 400 نخ سیگار خارجی، 11 عدد سینک ظرفشویی گرانیتی و 26 بسته قهوه به وزن کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی می باشد.

** کشف سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی تویسرکان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، ماموران انتظامی این شهرستان، طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت را اجرا کردند.
سرهنگ محمد معصومی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی فرسفج یک دستگاه نیسان که مخزنی را به طور ماهرانه در قسمت عقب خودرو جاسازی کرده بود متوقف کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و 200 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی کشفیات سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام هرگونه جا به جایی دام را بدون اخذ مجوزهای لازم از این شهرستان ممنوع اعلام کرد.

باقر خدادادی در گفت و گو با ایسنا، از وجود ۳۶۰ هزار رأس دام سبک و ۱۲ هزار رأس دام سنگین در شهرستان خبر داد و افزود: قبل از هرگونه جابجایی دام باید مجوزهای قانونی از جمله سند حمل بار و گواهی بهداشتی حمل دام از شبکه دامپزشکی اخذ شود.

وی هرگونه جا به جایی دام بدون مجوزهای لازم را مصداق قانون قاچاق دانست و اظهار کرد: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام مبارزه با قاچاق دام را گامی مهم در راستای تأمین امنیت غذایی دانست و عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد با قاچاق دام در امنیت غذایی شهروندان خللی ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه به جد با قاچاق دام برخورد می‌کنیم، گفت: با توجه به اینکه کشاورزان و دامداران نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه دارند، بهره‌برداران و دامداران موظف هستند هنگام جا به جایی دام مجوزهای قانونی نظیر سند حمل بار و گواهی بهداشتی حمل دام را همراه داشته باشند.

 خدادادی خاطرنشان کرد: به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دام‌های بدون مجوز مکشوفه ضبط و متخلفین نیز به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام در راستای قانون و برای جلوگیری از بین رفتن دام مولد و خروج دام از کشور انجام می‌شود، از راه‌اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده شرق خراسان رضوی در این شهرستان خبر داد و گفت: این  میدان عرضه دام سنگین و سبک در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌ جام، ظرفیت این مرکز را ۲۵۰۰ رأس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر «احمدآباد صولت» و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت‌جام اعلام کرد و گفت: میدان عرضه دام زنده تربت‌جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دام‌پروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه