Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:49:24 GMT

رفت و آمد دریایی به کیش امروز چهارشنبه متوقف است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۷۱۲

رفت و آمد دریایی به کیش امروز چهارشنبه متوقف است

بندرعباس- ایرنا- مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و براساس پیش بینی های صورت گرفته امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه رفت و آمد دریایی به این جزیره متوقف است.

احمد شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به فعال شدن سامانه ناپایداری جوی در خلیج فارس و بروز طوفان دریایی طی 24 ساعت شبانه روز فردا فعالیت تمامی شناورهای مسافری و حمل خودرو در مسیر دریایی کیش به بنادر چارک، آفتاب و برگشت، تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسوول بیان داشت: بازگشایی مجدد این مسیرها و از سرگیری ترددهای دریایی، منوط به فراهم شدن شرایط مساعد جوی خواهد بود.
به گزارش ایرنا، به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی و وزش باد شدید ، از شامگاه سه شنبه تمام سفرهای دریایی از بنادر مسافری مرکز هرمزگان (بندر شهید حقانی، بندر شهید ذاکری قشم و هرمز) نیز متوقف شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان صبح سه شنبه سوم اردیبهشت ماه در گفت و گو با ایرنا هشدار داد: بیشینه سرعت بادهای غربی از بعد از ظهر سه شنبه در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به بیش از 50 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.
مرضیه سی سی پور افزود: بر اثر وزش باد دریا در محدوده جزیره های کیش، لاوان، سیری، بوموسی، تنب بزرگ و کوچک، جنوب جزیره قشم، لارک، هنگام، هرمز، سیریک، کوهستک، کلاهی و جاسک مواج است و ارتفاع موج به بیش از 150 سانتیمتر می رسد.
وی بیان داشت: این وضعیت ناپایدار جوی به تدریج و با شدت و ضعف تا روز جمعه هفته جاری مناطق دریایی هرمزگان را تحت تاثیر قرار می دهد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: توصیه می شود شناورهای سبک و قایق های صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم رفت و آمد ایمن شناورها بویژه در خلیج فارس و بندرهای غربی استان صورت پذیرد.
سی سی پور گفت: همچنین از تردد کشتی ‌های تجاری به سمت بندرهای حاشیه جنوبی خلیج فارس نیز خودداری شود.
این کارشناس هواشناسی هرمزگان ادامه داد: از نظر دمایی نیز، امروز چهارشنبه کاهش نسبی دما در سواحل استان پیش بینی می شود.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رفت وآمد سفرهاي دريايي كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان