Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه کتاب‌های مدافعین حرم انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب با تخفیف عرضه خواهد شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات روایت فتح در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران با ۲۳۰ اثر در نشر روایت فتح و ۱۳۰ اثر در نشر ساقی حضور خواهد داشت.
مجموعه ۱۵ جلدی کتاب زندگی شهدای مدافع حرم در نمایشگاه پیش رو با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد که پانزدهمین جلد از این مجموعه شرحی بر زندگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری است و برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران معرفی و رونمایی میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق عدالت اکبری از جمله شهدای مدافع حرم است که در تاریخ ۴/۲/۹۵ در دلامه سوریه به فیض شهادت نائل گشت. این کتاب با قلم حسین شرفخانلو به رشته تحریر درآمده که شرح زندگی شهید مدافع حرم حامد جوانی سومین جلد از کتاب‌های مدافعین حرم از دیگر آثار وی به شمار می‌رود.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدافعان حرم انتشارات روایت فتح نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه بین المللی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود