Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران از ارسال هزار بسته لوازم خانگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید رضا هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای حادثه وقوع سیل کار خود را با کمک نیروهای جهادی با توزیع موادغذایی در مناطق آسیب دیده آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت هزاربسته لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران بیان کرد: اقلام و وسایل خانگی شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه بوده و هزارسبد لوازم التحریر میان خسارت دیدگان سیل توزیع شد.

هادیان گفت: با هماهنگی میان استانداری منتظر هستیم تا لیست افراد خسارت دیده در اختیار ستاد فرمان حضرت امام قرار گیرد تا بتوانیم در زمینه تامین لوازم خانگی خانواده‌های آسیب دیده گام برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید

ناصر سودانی گفت: یکی از راه‌های بهینه کردن مصرف گاز در بین مردم این است که طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرایی شود. به این صورت که از افرادی که مصرف بالایی از گاز دارند هزینه بیشتری اخذ شود تا جلوی تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی به این افراد گرفته شود.

ناصر سودانی، کارشناس انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درخصوص میزان تاثیرگذاری طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی برای کنترل مصرف گاز بخش خانگی گفت: شدت مصرف گاز در کشور ما خیلی بالاست. کشور‌هایی مثل چین و هند که جمعیت بیشتری نسبت به ما دارند، سطح مصرف انرژی در آن‌ها بسیار پایین‌تر است. ما در فرهنگ سازی کوتاه آمده‌ایم و باید این مسئله را جدی بگیریم و شیوه‌هایی را اجرایی کنیم تا مردم در مصرف خود جدی‌تر عمل کنند.

 

این کارشناس انرژی افزود: یکی از راه‌های بهینه کردن مصرف گاز در بین مردم این است که طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرایی شود. به این صورت که از افرادی که مصرف بالایی از گاز دارند هزینه بیشتری اخذ شود تا به این ترتیب جلوی تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی به این افراد گرفته شود.

 

سودانی در ادامه بیان کرد: در کشور ما گاز به قیمت بسیار نازلی به مردم تخصیص پیدا می‌کند، زیرا شامل یارانه پنهان انرژی می‌شود، ولی وقتی سطح مصرف گاز دسته بندی شود و افراد بر اساس میزان مصرف خود قبض گاز بپردازند، قطعا متوجه ارزش آن خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در این شیوه هر چه سطح مصرف گاز خانوار‌ها بالاتر برود به همان میزان دریافت یارانه انرژی آن‌ها کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳