Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، زهرا مویدی در جلسه هماهنگی برنامه های روز جهانی ماما که در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان و بنت الهدی بجنورد جزو 71 بیمارستان برتر کشور انتخاب شده اند که در این میان بنت الهدی در رده 10 بیمارستان برتر قرار دارد.

وی اضافه کرد: به همین منظور به مناسبت روز ماما، رئیس بیمارستان بنت الهدی از وزیر بهداشت لوح تقدیری دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آمار سزارین ها در خراسان شمالی طی سال97 نیز رضایت بخش و در محدوده طبیعی قرار داشته است.

سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت روز ماما نیز برنامه هایی پیش بینی شده است، افزود: در دانشگاه 140 ماما در حوزه درمان، 235 ماما در حوزه بهداشت و 10 ماما در حوزه آموزش فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های رضایت بخش ماماها در حوزه های مختلف در سطح استان، اظهار کرد: بسیاری از مادران باردار در مناطق دور دست به کمک ماماهای کار بلد و با تجربه فرزندان خود را به دنیا می آورند. 

دکتر علی حق بین رسالت ماما را خطیر، حساس و مهم ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود ماماهای خراسان شمالی در سال جاری با انگیزه بیشتر و فعالیت جدی تر، دانشگاه را در تحقق اهداف عالی نظام سلامت یاری رسانند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی درمان زایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فاصله سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته است، اما همچنان پایین‌تر از میانگین است و این فاصله باید کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سعید کریمی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در مقابل جایگاه مردم اندک است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد وزارت بهداشت عدالت و تعالی نظام سلامت است، افزود: فاصله سرانه تخت خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته اما همچنان پایین است لذا باید این فاصله کمتر شود.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای ماندگاری پزشکان در خراسان شمالی تعرفه دولتی و خصوصی در این استان را ثابت کردیم که اقدامی بی سابقه بود.

کریمی عنوان کرد: سال ۹۵ برای درآمد پزشکان در بیمارستان دولتی قرار دادند که دولت سیزدهم آن را برداشت؛ همچنین طرح قاصدک را حذف کردیم و مالیات را کاهش دادیم تا بخش دولتی درمان جان دوباره بگیرد.

کد خبر 748466

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی