Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:51:43 GMT

ثبت اسکرین شات در واتس اپ ممنوع می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۸۵۸

ثبت اسکرین شات در واتس اپ ممنوع می شود

به نظر می رسد واتس اپ تصمیم دارد با فعال سازی اسکن اثر انگشت برای دسترسی به این اپلیکیشن، ثبت اسکرین شات از چت های خصوصی را ممنوع کند.

اپلیکیشن واتس اپ مشغول تهیه آپدیتی است که به کاربران اجازه نمی‌دهد از چت های خصوصی اسکرین شات بگیرند.

این اپلیکیشن متعلق به فیس‌بوک در حال حاضر ویژگی اسکن اثر انگشت را آزمایش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران با کمک ویژگی و اسکن اثر انگشت خود می‌توانند به چت ها دسترسی یابند. طبق پست وبلاگی WABetaInfo ، در صورت فعال‌سازی این ویژگی اسکرین شات گرفتن از تصاویر نیز غیر ممکن می‌شود.

WABetaInfo نسخه‌های بتا اپلیکیشن ها را برای ویژگی‌های احتمالی بررسی می‌کند. در همین راستا این وبلاگ اسکرین شاتی را منتشر کرده که جزئیات آپدیت را نشان می‌دهد.

اسکرین شات های نسخه بتای واتس اپ نشان می‌دهند هنگام فعال‌سازی ویژگی امنیتی اسکن اثر انگشت، پیامی در نمایشگر ظاهر می‌شود. در این پیام آمده است: هنگامی‌که اقدام امنیتی اسکن اثر انگشت فعال شود، برای باز کردن واتس اپ نیاز به استفاده از اثر انگشت است.

علاوه بر آن ثبت اسکرین شات از تصاویر نیز مسدود خواهد شد. در صورت قفل بودن اپلیکیشن کاربر همچنان می‌تواند نوتیفیکیشن ها را ببیند و به تماس‌های آن پاسخ دهد. WABetaInfo در ادامه پست وبلاگی نوشته است: ما هنوز نمی‌دانیم چرا واتس اپ تصمیم گرفته ثبت اسکرین شات را هنگام فعال‌سازی اسکن اثر انگشت ممنوع کند.»/مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد

نصیریانی رئیس هیئت مدیره شرکت فناور گفت: روزانه ۲۰۰ تن نخ در این شرکت تولید می‌شود که اکنون با بهره گیری از روش دانش بنیان، دارای ویژگی ضد باکتری هستند.

وی افزود: نخ‌های آنتی باکتریال با نانو ذرات اکسید روی به هر دو روشِ افزودن حین ذوب ریسی و افزودن به روغن تکمیل تولید می‌شود و در نتیجه ماندگاری بالاتر نانو ذرات در بافت پلیمر خواص منسوجات تهیه شده به این روش تا مدت طولانی تری باقی می‌ماند.

نصیریانی اظهار داشت: نخ‌های ضد میکروب قابلیت شست وشو بدون کاهش اثر و جلوگیری از بوی نامطبوع این محصولات را برای استفاده در تولید فرش ها، روفرشی ها، و همچنین تولید البسه و پوشاک مناسب کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی تولید نخ در یزد گفت: نانو ذرات اکسید روی علاوه بر خواص آنتی باکتریالی و ضد قارچی و به طبع آن کاهش بوی نامطبوع، همچنین سبب بازتاب نور می‌گردد و به همین دلیل مقاومت منسوجات را به پرتو یووی افزایش می‌دهد. این ویژگی می‌تواند از بدن انسان در مقابل این پرتو‌ها محافظت کند.

نصیریانی افزود: نانوذرات اکسید روی به دلیل سمیت کمتر و پایداری بالاتر جز بهترین انتخاب‌ها برای تولید نخ ضد باکتریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!