Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:36:12 GMT

سه مرکز غیر مجاز درمانی در آبادان تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۳۹۱

سه مرکز غیر مجاز درمانی در آبادان تعطیل شدند

آبادان - ایرنا - معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: سه مرکز غیر مجاز ارائه‌دهنده خدمات درمانی که از سوی افراد غیرپزشک و فاقد صلاحیت راه‌اندازی شده بودند در هفته جاری تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا حجت‌اله جانبی چهارشنبه اظهار داشت: این مراکز غیر مجاز در زمینه عمل زیبایی فعالیت داشته که به دلیل دخالت در کار‌های تخصصی پزشکی پس از طی مراحل قانونی از سوی امور حقوقی دانشکده علوم پزشکی آبادان پلمپ شده و پرونده‌ تخلف آنها به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، استفاده از هرگونه تجهیزات و دستگاه‌های درمانی بدون اخذ مجوز‌های قانونی ممنوع بوده و هیچ شخصی نمی‌تواند بدون داشتن تخصص و اخذ مجوز‌های مربوطه از این دستگاه‌ها برای درمان بیماران استفاده کند.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مردم اقداماتی مانند لیزر درمانی و سایر درمان‌های مرتبط با پوست و مو و طب سنتی ( ایرانی) را در مراکز پزشکی دارای مجوز از دانشکده علوم پزشکی انجام دهند.
وی در ادامه از صرف 35 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی برای مجموعه‌های مختلف این دانشکده خبر داد و گفت:خرید 6دستگاه دیالیز و RO از جمله تجهیزات پزشکی خریداری شده برای مراکز درمانی زیر پوشش می باشد.
وی اضافه کرد: 2دستگاه سی‌‎تی‌اسکن 16 اسلایس نیز با صرف 28میلیارد و 800میلیون ریال برای بیمارستان‌های آیت‌اله طالقانی و ولیعصر(عج) خرمشهر خریداری شده که در حال نصب هستند.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان پلمپ آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی