Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:00:52 GMT

ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۹۹۴

ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار شغل در حوزه های مختلف در استان ایجاد شده است.

«حفیظ الله فاضلی» امروز (چهارشنبه ۴ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: از محل تسهیلات مشاغل خانگی در استان تاکنون برای ۲ هزار و ۶۴۸ نفر در استان از این محل اشتغالزایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش اشتغال فراگیر نیز تاکنون به ۴۵۷ پرونده تسهیلات لازم پرداخت شده است.

 

فاضلی همچنین به نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، عشایری در استان اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز به پنج هزار و ۴۳۸ پرونده تایید شده در بانک های عامل استان تسهیلات پرداخت شده و در این خصوص نیز برای جمعیت قابل توجهی شغل ایجاد شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین  از این تعداد شغل ایجاد شده ۱۱هزار و ۸۵۶ شغل در سامانه رصد و از سوی دستگاه های اجرایی استان ثبت شده است.

 

فاضلی تصریح کرد: این در حالی است که پیش بینی میشد در سامانه رصد ۱۵ هزار و ۷۰۰ شغل به ثبت برسد و چنانچه دستگاه هایی که هنوز عملکرد خود را در این سامانه ثبت نکرده اند در این خصوص اهتمام جدی تری به کار گیرند، به تحقق برنامه خود نزدیک می شویم.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مسجد مقدس جمکران نیمه شعبان قم کانون مساجد جشن نیمه شعبان کانون های مساجد خسارت سیل روزنامه شغل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری