Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرودگاه زنجان از مکاتبه استاندار زنجان با وزیر راه برای برقراری پرواز زنجان-مشهد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلسه روز گذشته با استاندار زنجان اظهار کرد: بحثهای مختلفی در این جلسه مطرح و ما نیز نظرات مان را ارائه کردیم.

وی افزود: پیشنهاداتی در این جلسه در خصوص موضوع فرودگاه زنجان ارائه شد که قرار است در جلسه تکمیلی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه زنجان بیان کرد: در مورد برخی مسائل با توجه به اینکه استانداری زنجان پیگیر موضوعات است، از طریق مسئولان استانداری اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بحثهایی نیز در خصوص برقراری پرواز زنجان-مشهد داشتیم، عنوان کرد: قرار بر این شد تا استاندار زنجان پیگیریهایی را در این زمینه داشته باشند تا هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

قاسمی با اشاره به اینکه قولهایی در این زمینه داده شده است، خاطرنشان کرد: مکاتبه‌ای نیز در این خصوص با وزیر راه و شهرسازی انجام شده و قرار است استاندار زنجان شخصا این موضوع را پیگیر باشند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا با دستور وزیر راه و شهرسازی پرواز زنجان-مشهد سریع‌تر برقرار شود، گفت: ما امیدواریم تا این موضوع در اسرع وقت محقق شده و دوباره شاهد رونق پروازها در این فرودگاه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه