Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@00:31:33 GMT

خبرنگاران اصفهان، مطالبات شهر را چگونه مطرح کردند؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۵۴۶

خبرنگاران اصفهان، مطالبات شهر را چگونه مطرح کردند؟

شهردار اصفهان صبح امروز _ چهارشنبه 4 اردیبهشت_ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد .

به گزارش ایمنا، چهارمین نشست خبری قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان امروز - چهارشنبه ۴ اردیبهشت-  با حضور ۱۵۰ نفر از اصحاب رسانه این کلانشهر برگزار شد؛ در این نشست پس از ایراد سخنان شهردار ، خبرنگاران به تشریح سوالات خود در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی ، گردشگری ، برون سازمانی ، مدیریت شهری ، اقتصادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.... پرداختند . قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان نیز به پاسخگویی به سوالات مطرح شده پرداخت که اهم سوالات مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل است :

روزنامه زاینده رود/ با توجه به اینکه در برگزاری برخی برنامه های موسیقی ارتکاب گناه انجام می شود و امام جمعه موقت اصفهان نیز در این باره اظهار نظر کردند، چه صحبتی دارید؟

خبرگزاری شبستان/ سال گذشته رییس کمیسیون فرهنگی شورا اعلام کرد که پنج میلیارد تومان برای کانون های فرهنگی اختصاص داده شده است، اگر این میزان صحیح است چه مقدار از آن تخصیص یافت و در بودجه ۹۸ برای کانون های فرهنگی و مساجد چه میزان اعتبار در نظر گرفته شده است؟

پایگاه خبری نوسان/ من دغدغه حفظ فضای سبز شهر را دارم و سوالم این است شهرداری اصفهان تا چه میزان بر روی فضای سبز کنترل دارد؟

پایگاه خبری شورا تریبون/ شما از جامعه حقوقدانان هستید سوال من این است که طرح شکایت از سوی دفتر شهردار و سه وکیل دادگستری به وکالت از ۱۶ نفر از منتسبان شهرداری علیه یک پایگاه تلگرامی مطرح شده که در دادگاه رای برائت صادر شد، در صورت مبرا شدن این کانال از سایر اتهامات و اعاده حیثیت مبنی بر جرم افترا علیه شهرداری پاسخ شما به شهروندان چیست؟ آیا رفتار شهردار متناقض با آزادی و بیان اندیشه نیست در حالی که شعار اصلی اصلاح طلبان آزادی بیان بود؟

روزنامه نصف جهان/ با توجه به اینکه چاپ آگهی شهرداریهای استان منوط به دریافت «م. الف» ارشاد است، روزنامه اصفهان زیبا این موضوع را نادیده می‌گیرد، چه نظری در این باره دارید؟

روزنامه دنیای اقتصاد/ با وجود گذشته دو سال از حضورتان در شهرداری اصفهان اما هنوز تفکر سازه‌ای در شهرداری قالب است و تفکر نرم‌افزاری و خلاق به حاشیه رفته است، برای رفتن به سمت تفکر خلاق و نرم‌افزاری چه برنامه‌ای دارید؟ چه راه‌کارهایی برای افزایش درآمد شهرداری در نظر دارید؟ ۱۸ درصد افزایش بودجه گفته شده در سال ۹۸، قرار است از کجا تأمین شود؟ پیش‌بینی شده طی سه سال آینده سیل مهاجرت به اصفهان افزایش ‌یابد که با رخدادهای اخیر شاید این اتفاق زودتر شروع شود، پیش‌بینی شهرداری برای فراهم کردن زیرساخت‌ها در شهر چیست؟

خبرگزاری مهر/ شاخص امتیاز شهرداری توجه به پروژه‌های عمرانی است. علاوه بر این مسائل مهم دیگری هم وجود دارد که تقریبا به حاشیه رفته و به آن ها کم توجهی شده است من به عنوان شهروند این شهر موضوع سرویس های بهداشتی را موضوعی بسیار مهم در شهر می دانم و بارها به آن هم اذعان شده است؟ از حوزه خبرنگار نیز ما به عنوان نماینده مردم انتظار داریم راهکارهای توسعه فضای سبز اصفهان را پیگیری کنید قرار بود درختچه های مقاوم به خشکسالی در شهر کاشته شود که طرح آن به شهرداری ارائه شده اما این طرح مسکوت مانده است. برای ارتقا فضای سبز شهر اصفهان چه چاره ای اندیشیده اید؟ همچنین در خصوص برداشت های بی رویه شهرداری از پساب های شهری نیز توضیح بدهید؟

رسانه خبر آنلاین/ به اصفهان سرزمین پروژه های نیمه تمام می گویند که بسیاری از این پروژه ها ملی است که در صورت راه اندازی آن ها اشتغال رونق پیدا می کند برای انجام این پروژه های ملی چه برنامه هایی دارید؟ اصلاح مسیر خیابان ارغوانیه که جز مطالبات مردمی است  و تصادفات زیادی هم آن جا صورت می گیرد به کجا رسید؟ درباره کاهش تعداد مشاوران و میزان رضایت از عملکرد آن ها توضیح دهید؟

روزنامه امتیاز و رسانه راه مردم/ برای کاهش دیوار بی اعتمادی بین مردم و شهرداری چه کارهایی انجام داده اید؟

روزنامه اصفهان امروز/ درباره بودجه ۹۷ که گفته شد بیش از ۹۸ درصد از آن محقق شده است، بشتر توضیح دهید؟ طرح هایی که برای چهارباغ ارائه شده مجوز آن را از سازمان های اصفهان گرفته اید یا مجوزهای کشوری دارید؟ مدیریت شهری برای طرح بازچرخ خوانی آب برنامه هایی داشت آیا این برنامه ها تغییر کرده یا به قوت خود باقی مانده است؟

نشریه گردشگران/  در حوزه میراث فرهنگی در مجموعه گردشگری کوه نخودی چه برنامه ای دارید؟ همچنین آیا برای مترو مواردی چون استفاده در مواقع بحران در نظر گرفته شده یا خیر؟

خبرگزاری ایسنا/ متاسفانه شهرداری اصفهان در خصوص برخورد با تخلفات چه در داخل شهر و چه خارج از شهر ضعیف عمل کرده که نمونه های آن شامل ساخت و سازهای ارتش در شمال کوه صفه است که مانع عبور نسیم در شهر بوده همچنین ساخت و سازهای حوزه علمیه در روستای هویه که بستر زاینده رود را تحت تاثیر خود قرار داده در مورد تخلفات داخل شهر هم چهار هکتار فضای سبز در چهارباغ بالا خلاف فروشی شده است که از شهردار محترم درخواست توضیح در این خصوص را دارم؟ 

باشگاه خبرنگاران معلول/ با توجه به وجود مشکلات بسیار بر سر راه تردد معلولان در شهر اصفهان، شهرداری چه برنامه ای برای مناسب سازی خیابانها دارد؟ 

خبرگزاری ایمنا/ حضور شجاعانه شهرداری اصفهان در استان های سیل زده جزئی از موضوع دیپلماسی شهری بود و برای ادامه تحقق دیپلماسی شهر بعد از این بحران چه برنامه ای دارید؟ همچنین در خصوص وضعیت خیابان آقانورالله برنامه مدیریت شهری برای به حداقل رساندن آسیبها به بافت تاریخی چیست ؟

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خبرنگاران شهردار اصفهان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای ۱۰ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه گفت: جشن رویداد «اصفهان رو» برگرفته از شعر «به اصفهان رو» برای معرفی ظرفیت‌های منطقه ۱۰ به شهروندان در نظر گرفته شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان با بیان اینکه در این هفته برای تمام مقاطع سنی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در این هفته ۱۰ عنوان برنامه شاخص در این منطقه برگزار می‌شود و تلاش کردیم این برنامه‌ها تمام مقاطع سنی با سلایق مختلف را پوشش دهد.

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه هفته فرهنگی اصفهان افزود: جشن رویداد «اصفهان رو» برگرفته از شعر به اصفهان رو برای معرفی ظرفیت‌های منطقه ۱۰ شهرداری این کلان‌شهر به شهروندان در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه‌ای با محوریت لهجه و شعرهای اصفهانی، حتی ظرفیت‌های تاریخی و هویتی این منطقه در نظر گرفتیم، تصریح کرد: جشنواره بازی‌های بومی و محلی روز پنجشنبه ششم اردیبهشت در ورزشگاه زیتون ویژه تمام مقاطع سنی بانوان از ۶ تا ۹۹ سال برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: پاتوق قصه‌خوانی به لهجه اصفهانی با حضور شهروندان منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مسابقه‌های مجازی با عنوان «کشکول» و «اصفهان گنجینه تاریخی» در این منطقه ویژه هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مسابقه عکاسی یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه این هفته است؛ در این مسابقه شهروندان می‌توانند عکس‌های چندین سال پیش خود که در کنار آثار تاریخی گرفته‌اند را همراه با عکسی که در حال حاضر در همان زاویه و با همان اثر تاریخی می‌گیرند، در این مسابقه شرکت دهند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: به نفرات برتر در این مسابقه هدیه اهدا می‌شود، همچنین آثار برگزیده در قالب نمایشگاهی در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: بازدید رایگان از اماکن تاریخی اصفهان از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است که ثبت نام از شهروندان علاقه‌مند، در فرهنگسراهای استاد همایی و استاد شریعت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هفته فرهنگی اصفهان، هفته‌ای پربار باشد و برنامه‌های در نظر گرفته شده، مورد رضایت شهروندان اصفهانی قرار گیرد.

کد خبر 747316

دیگر خبرها

  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان