Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-26@20:28:06 GMT

تنها وزیر زن بعد از انقلاب میهمان نسل امروزی ها می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۳۱۰

تنها وزیر زن بعد از انقلاب میهمان نسل امروزی ها می شود

به گزارش«نماینده»به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی نسل امروز، نسل امروزی‌ها جمعه این هفته ( 6 اردیبهشت) نگاهی به آشپزخانه تعطیل ؟! (بررسی آشپزی و غذا از بعد فرهنگی در جامعه امروز ایران) خواهند داشت.

وحید شالچی جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی میهمان ویژه و سوده نجفی، فعال اجتماعی نیز مهمان نسل امروزی این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش "با نسل دیروزی‌ها" هم دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت در موضوع برنامه صحبت خواهد کرد. 

برنامه تلویزیونی نسل امروز جمعه ها ساعت۱۰:۲۰ از شبکه ۵ پخش خواهد شد، بازپخش این برنامه نیز ساعت 1:30 بامداد دوشنبه‌ها به روی آنتن می‌رود، تهیه کنندگی نسل امروز را مریم فیروزی و اجرا و سردبیری آن نیز بر عهده امیر ابراهیم رسولی است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مرضیه وحید دستجردی نسل امروز نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با تبریک روز شوراها، اظهار کرد: شوراها به عنوان یک پارلمان مردمی در دل مردم و زبان گویای مردم هستند. همه مسؤولان و ارکان باید به شوراها ایمان داشته باشند و به عنوان یک بازو نگاه کنند چراکه احترام به شوراها احترام و توجه به مردم است.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: خلیج همیشه و تا ابد فارس هویت تاریخی ایران اسلامی است و اسناد کهن تاریخ و جغرافیا مزین به نام زیبای خلیج فارس است.

امام جمعه جم با تاکید بر اهمیت مبارزه فساد اضافه کرد: فرمان‌های مقام معظم رهبری احکام الهی ولایی و مدیریتی است به ویژه فرمان مبارزه با فساد که دکترین انقلاب اسلامی بر آن بنا شده است و مبارزه با فساد اصل مهم مدیریتی انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: بخش مهمی از شعار امسال یعنی رشد تولید، به جامعه کارگری مربوط می‌شود و برخی اعتراض‌ها در محیط کارگری از جمله اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق‌ها و یا واگذاری‌های غلط و فاسد به جا است که باید اقدام شود.

توجه به خواسته‌های منطقی کارگران

محمدی با بیان اینکه توجه به خواسته‌های منطقی کارگران امری مهم است تاکید کرد: هوشیاری و تأثیرناپذیری کارگران از تحریکات بیگانگان، جهاد بزرگ جامعه کارگری بسیار مهم است

وی با تاکید بر ضرورت اشتغال برای همه افزود: در شرکت‌های مستقر در شهرستان نیرو جذب شده است ولی متأسفانه میزان جذب از جوانان شهرستان یا صفر یا قریب به صفر است. ای کاش جوانان منطقه یا استان جذب شده بودند اداره کار و تعاون ورود کنند.

امام جمعه جم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری شهید جهاد تبیین گفت: هرچه روشنایی و دانایی داریم از معلمان است. نیاز مبرم به مطهری‌های گام دوم انقلاب معلم تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی با اشاره به چالش تحمیلی حجاب اضافه کرد: دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مسئولین برنامه داشته باشند.

کد خبر 6089101

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون