Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:32:22 GMT

راهنمای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۴۹۲

راهنمای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

گشتن در لابه‌لای غرفه‌های کتاب چه در کتابخانه‌های عمومی باشد و چه در نمایشگاه کتاب تهران، یکی از آن حس‌هایی است که با هیچ‌ چیز نمی‌توان عوضش کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیشتر از یک نفر، نمایشگاه کتاب تهران هر سال حوالی اردیبهشت، جانی تازه به کتاب‌ها می‌بخشد و گویی مامن امنی است برای تشنگان کتاب تا چند روزی به پناهگاه امن کتاب‌ها پناه ببرند و از حال و هوای شلوغ و ماشینی شهر دور شوند و نفسی را با خرید کتاب تازه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم نمایشگاه کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی تهران شروع به کار کرده است.

سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران هم از نظر عنوان کتاب و هم از نظر تعداد انتشارات رشد زیادی کرده است. تخمین زده می‌شود چیزی در حدود ۶۰۰ هزار عنوان کتاب داخلی و نزدیک به ۲۰۰ هزار عنوان کتاب خارجی در نمایشگاه کتاب ۹۸ حضور داشته باشند.

امسال در حدود ۲۵۰۰ ناشر داخلی، ۳۰۰ ناشر دیجیتالی، ۱۰۰ ناشر خارجی و ۱۰۰ ناشر عربی در نمایشگاه کتاب ۹۸ حضور خواهند داشت.

در بخش کودک و نوجوان به احتمال زیاد ۲۵۰ ناشر با ۴۰ هزار عنوان کتاب مستقر خواهند شد. اگر به دنبال اطلاعات کامل از نحوه حضور، راه‌های دسترسی، لیست کتاب‌ها و معرفی آن‌ها در این رویداد عالی و بزرگ هستید، می‌توانید روی نمایشگاه کتاب تهران کلیک کنید.

اما چالش بزرگی که خیلی از ما برای رفتن به نمایشگاه کتاب تهران با آن مواجهیم، این است که چه کتاب‌هایی بخریم. همیشه برای خرید کتاب دچار نوعی سردرگمی و تردید هستیم.

وب‌سایت بیشتر از یک نفر، با توجه به اساتید آموزش‌دهنده و کاربران فرهیخته‌اش، دست‌چینی از مهم‌ترین کتاب‌های آموزش سبک زندگی و توسعه فردی را انتخاب کرده و در اختیار مخاطبین عزیز قرار داده است.

همان‌طور که می‌دانید، تعداد و حجم کتاب‌ها آن‌قدر زیاد است که عملاً عمر ما به خواندن تمام کتاب‌ها قد نمی‌دهد. مجموعه بیشتر از یک با تجربه هزاران ساعت آموزش حرفه‌ای و مدرن برای کاربران و مخاطبانش، بسیاری از کتاب‌های موجود در بازار را تست و ارزیابی کرده و بهترین‌های آن را انتخاب کرده است؛ بنابراین شما دیگر لازم نیست تک تک این کتاب‌ها را مطالعه کنید. به این ترتیب در وقت و انرژی و هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و به جای آن‌که صدها کتاب بخوانید، چندین کتاب ارزشمند و به قول معروف «به درد بخور و کارآمد» را می‌خوانید.

این کتاب‌ها (ازجمله هنر شفاف اندیشیدن، هفت عادت مردمان مؤثر، مهندسی خوشبختی و قدرت عادت) از بهترین کتاب‌های روز بوده و تنها برای شفاف‌تر کردن دید افراد جامعه و ترغیب آن‌ها برای کتاب‌خوانی، طراحی شده است. شما می‌توانید با کلیک روی لینک خرید کتاب، معرفی کامل انواع و اقسام کتاب‌های گلچین شده را بخوانید و امسال را به سالی ماندگار و پر از یادگیری و آموزش تبدیل کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیشتر از یک نفر خرید آنلاین کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: از زمان پایان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز ۱۵۰ عنوان کتابمان تجدید چاپ شده که در نمایشگاه امسال عرضه می شوند.

کد خبر 6096302 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید