Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:31:00 GMT

قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی مرغ در کشور تثبیت شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۸۵۳

قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی مرغ در کشور تثبیت شد

یدالله صادقی در کمیسیون مبارز با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با پوشاک قاچاق اظهار داشت: از ابتدای طرح مبارزه با قاچاق پوشاک در شمیرانات و شمال تهران ۶۳۴ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک انجام شده که ۴۱ برگ بازرسی تنظیم و ۴۰ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال ارزش ریالی تخلفات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کالا‌های مکشوفه تحویل سازمان املاک تملیکی و پرونده‌ها به سازمان تعزیرات ارسال شده است که البته باید گشت مشترک ادامه پیدا کند.

مدیرکل صنعت معدن استان تهران با اشاره به لزوم تکمیل زیرساخت کنترل عرضه کالا در کشور بیان کرد: به خاطر مشکلات ارزی در حوزه پوشاک قاچاق داریم که یا باقیمانده واردات قبلی است و یا اینکه بعضی از تولیدکنندگان داخلی با برند خارجی کالا را تولید می‌کنند.

صادقی همچنین تأکید کرد: سعی کردیم که قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی مرغ در کشور تثبیت شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد چرا که بازرسی و نظارت با محوریت کالا‌های تنظیم بازاری بر ۵۶ نوع کالا انجام شد.

وی در ادامه عنوان کرد: ادارات تابعه معاونت بازرسی بعد از ادغام دو وزارتخانه حذف شدند که به سبب اهمیت درصدد احیای آن هستیم چرا که در شرایط فعلی اهمیت نظارت و بازرسی دو چندان می‌باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت مرغ قاچاق پوشاک مشکلات ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان