Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس استان گفت: این جشنواره راهی برای شناسایی توانمندی مدیران است، و استقرار نظام یاددهی- یادگیری، توانمندسازی کارکنان، و توسعه مشارکت کارکنان و دانش آموزان در مدرسه از محور‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیران در امر مدرسه محوری باید دارای مهارت‌های فنی و ادراکی باشند و توانایی حل مشکلات و درک مسائل و مشکلات مدرسه و دانش‌آموزان را داشته باشند.

نظری گفت: جشنواره تجارب موفق و برتر مدیران و معاونان مدارس آغاز شده و مدیران و معاونان تمامی مدارس استان تا ۱۵ اسفند پارسال فرصت ارسال مقاله و طرح‌های خود را داشتند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه پارسال حدود ۱۰ هزار و ۲۵۱ دانش آموز در المپیاد‌های علمی شرکت و ۴۹۳ نفر حائز رتبه‌های برتر استانی شدند، افزود: مازندران از این حیث رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های مهم مدیران گفت: مدیران باید عقاید قوی داشته باشند، به دقت به سخنان افراد گوش کنند، پرسش‌های خوب مطرح کنند، قدرشناس باشند، افراد شکست خورده را ببخشند، لجباز نباشند، و نقاط ضعف و کاستی‌ها را شناسایی کنند. در این صورت می‌توانند در مدرسه تحول ایجاد کنند و راه آن نیز لزوم تغییر است.   نظری گفت: در سال تحصیلی جاری ۹ هزار و ۲۴۶ دانش آموز در مرحله نخست المپیاد‌های علمی ثبت نام و ۵۸۶ نفر در مرحله استانی پذیرش شدند.   وی افزود:۱۱۴ مقاله از ۴۶۵ مدرسه در مقطع متوسطه به دبیرخانه این جشنواره ارسال و پس از داوری در نهایت ۹ مدیر موفق و برتر انتخاب و قدردانی شدند.   انتهای پیام/آ


توانایی حل مشکلات مدرسه و دانش‌آموزان با مدیران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه چه نقشه‌ای کشیدن! + فیلم»، «همه آنچه باید از بار الکتریکی در فیزیک بدانیم»، «اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن»، «حکایت خواندنی از ضرب المثل توبه گرگ مرگه؛ خلاصه حواستون باشه»، «اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن»، «فیلم خواستگاری دانش آموز دختر از آقا معلم؛ چه نامه‌ای هم براش نوشته!»، «عکس هایی از کوچکترین مدرسه دنیا»، «» را با کلیک بر روی تیتر بخوانید.

برای خواندن مطالب روی تیترها کلیک کنید

نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس

رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم

در مورد سریال حشاشین چه می دانید؟

 

عکس هایی از کوچکترین مدرسه دنیا

فیلم خواستگاری دانش آموز دختر از آقا معلم؛ چه نامه‌ای هم براش نوشته!

اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن

حکایت خواندنی از ضرب المثل توبه گرگ مرگه؛ خلاصه حواستون باشه

همه آنچه باید از بار الکتریکی در فیزیک بدانیم

دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه چه نقشه‌ای کشیدن! + فیلم

قدرت تمرکزت رو بسنج؛ تخته‌ای رو که دارت قرمز داره 15 ثانیه‌ای پیدا کن

این شیرینی یه تخم‌مرغی رو خیلی راحت روی گاز درست کن

با این روشها کم درس بخون اما نمره‌ی عالی بگیر

وقتی رضا رشیدپور آهنگ اون ور آبی میخونه + فیلم

کسانی که بیشترین تمرکز را دارند میتوانند 3 تفاوت دو عکس را پیدا کنند

 

دیگر خبرها

  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان