Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:38:54 GMT

جریمه ۱۸۹ میلیون ریالی تعویض روغنی در همدان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۰۲۹

جریمه ۱۸۹ میلیون ریالی تعویض روغنی در همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: تعویض روغنی متخلّف توسط تعزیرات حکومتی همدان به سزای عمل خود رسید.

وی افزود: این واحد صنفی با بکارگیری فیلتر روغن غیر استاندارد برای خودرو سانتافه، به اتهام تقلب جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به شکایت شاکی خصوصی و نظریه کارشناس اتحادیه و همچنین کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر استفاده از فیلتر روغن غیر استاندارد در خودرو سانتافه که باعث معیوب شدن موتور و خسارت به شاکی شده بود، شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ ۱۵۹ میلیون و ۷۰ هزار ریال به شاکی خصوصی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ا


جریمه ۱۸۹ میلیون ریالی تعویض روغنی در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی جریمه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی محمدی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093724

دیگر خبرها

  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • تقلب در تعمیر کولر
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز