Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@22:01:11 GMT

3 کشته در تصادف جاده ای همدان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۳۶۶

3 کشته در تصادف جاده ای همدان

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه تریلی و پراید در جاده قدیم همدان - ساوه سه تن فوت و یک نفر مجروح شد. تصادف جاده ای

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این حادثه رانندگی در مسیر دوطرفه رخ داد افزود: تجاوز به چپ پراید عامل بروز این سانحه دانست که منجر به جان باختن سه عضو یک خانواده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه همدان ادامه داد: کشنده تریلی پس از برخورد با پراید آن را له کرده و به میزان حدود 100 متر آن را به سمت جلو هدایت کرده است.

همدان

سرهنگ عزیزی بیان کرد: گرانی عوارض آزاد راه همدان - ساوه موجب تردد بیش از 95 درصد کامیون ها و تریلی ها از جاده قدیم همدان - ساوه شده است.
وی اضافه کرد: با وجود پایین بودن شمار سوانح در جاده قدیم همدان - ساوه اما در صورت بروز تصادف شاهد مرگ دسته جمعی خواهیم بود.

پلیس راهور

این مقام انتظامی با بیان اینکه 28 کیلومتر از جاده قدیم همدان - ساوه دوطرفه است ابراز امیدواری کرد این مسیر ایمن سازی شود.
به گزارش ایرنا، 322 تن در 227 سانحه رانندگی سال گذشته این استان جان خود را از دست دادند و حدود چهار هزار تن مجروح و مصدوم شدند که آمار متوفیان سوانح رانندگی سال گذشته نسبت به سال 96 حدود 47 درصد کاهش داشته است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم