Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۳۹ هزار و۳۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۶۹دلار معامله می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (پنجشنبه پنجم اردیبهشت) هر گرم طلای 18 عیار ۴۳۹ هزار و ۳۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۶۹دلار معامله می‌شود این در حالی است که روز گذشته (چهارشنبه چهارم اردیبهشت) هر گرم طلای ۱۸عیار۴۳۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش در بازار سکه برای امروز (پنجم اردیبهشت) سکه طرح جدید بهار آزادی با قیمت 4 میلیون و 907 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 754 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 668 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 729 هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت 959 هزار تومان مبادله می شود این در حالی است که بازار سکه برای (چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه) سکه بهار آزادی طرح جدی، سکه بهار آزادی طرح قدیم، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی و سکه یک گرمی به ترتیب با قیمت های 4 میلیون و 853 هزار تومان، 4 میلیون و 703 هزار تومان، 2 میلیون و 697 هزار تومان، یک میلیون و 712 هزار تومان و 950 هزار تومان بود.

 

این گزارش می افزاید امروز (پنجشنبه پنجم اردیبهشت) در بازار آزاد دلار با قیمت 14 هزار و 100 تومان، یورو با قیمت 15 هزار و 850 تومان، پوند با قیمت 18 هزار و 200 تومان، درهم با قیمت 3 هزار و 840 تومان، لیر با قیمت 2 هزار و 440 تومان، یوان چین با قیمت 2 هزار و 100 تومان، دلار کانادا با قیمت 10 هزار و 580 تومان، دلار استرالیا با قیمت 9 هزار و 900 تومان و کرون سوئد با قیمت 14 هزار و 817 تومان مبادله می شود.

 

همچنین صرافی‌های بانک‌ها امروز (پنجم اردیبهشت) قیمت دلار را ۱۳ هزار و ۸۷۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ خریداری می‌کنند. این صرافی ها یورو را با قیمت 15 هزار و 700 تومان از مردم خریداری می کنند و با قیمت 15 هزار و 800 تومان به آنها می فروشند.

 

ارقام اعلام شده برای بازار ارز برای روز جاری در حالی بود که روز گذشته (چهارشنبه چهارم اردیبهشت) صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌ بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ خریداری می کردند. همچنین یورو در این صرافی ها با قیمت 15 هزار و 600 تومان خریداری می شد و با قیمت 15 هزار و 700 تومان به فروش می رسید.

 

همچنین (4 اردیبهشت) دلار، یورو، پوند، درهم، لیر، یوان چین، دلار کانادا، دلار استرالیا و کرون سوئد به ترتیب با قیمت های 13 هزار و 850 تومان، 15 هزار و 800 تومان، 18 هزار و 250 تومان، 3 هزار و 780 تومان، 2 هزار و 420 تومان، 2 هزار و 40 تومان، 10 هزار و 200 تومان، 9 هزار و 900 تومان و 14 هزار و 817 تومان ارزشگذاری شده بود.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (پنجشنبه پنجم اردیبهشت) اعلام کرد که براساس آن نرخ ۵ ارز نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت ۲۹ واحد پولی دیگر مانند یورو و پوند کاهش یافت. همچنین نرخ دلار و ۱۳ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۲۹ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۲۰۳ ریال و هر یورو نیز با ۲۳۷ ریال افت ۴۶ هزار و ۸۶۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۱۶۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۵۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۶۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۶ ریال، روپیه هند ۶۰۰ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۶۶۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۴۹۸ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۱۴۳ ریال قیمت خورد.

 

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۱۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار ۹۱۴ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۱۲۹ ریال، روبل روسیه ۶۵۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۰۳ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۸۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۳۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۹۵ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۲۹۵ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۹ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و یک ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۴۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار ۴۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۵۷ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۲۸۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۰۵ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۵۴۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۶۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۳۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۰۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خسارت سیل استان بوشهر سپاه مسجد مقدس جمکران قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز،قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است. جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 846854 برچسب‌ها خبر مهم گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت