Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:37:58 GMT

همایش سواد فضای مجازی در ایرانشهر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۱۲۲

همایش سواد فضای مجازی در ایرانشهر برگزار می شود

به گزارش ایرنا سعید دهنوی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این همایش با محورهای ضرورت سواد فضای مجازی در هزاره سوم، سواد فضای مجازی و خانواده، مبانی سواد فضای مجازی، ماهواره و تاثیر آن بر سبک زندگی ایران اسلامی، سواد بازی های رایانه ای، فنون سخنوری و امنیت کاربری برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این همایش که برای دومین بار در سیستان و بلوچستان برگزار می شود سه استاد کشوری و سه استاد استانی به آموزش مباحث می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان گفت:استفاده از فضای مجازی به عنوان یک ابزار مدرن ارتباطی به صورت فراگیر روز به روز در حال گسترش است و به تبع آن در ایران نیز با فراهم شدن زیرساخت های لازم استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به عنوان یک ابزار سریع و آسان ارتباطی تبدیل شده است.
وی افزود: هم اینک سیستان و بلوچستان از نظر ضریب نفوذ اینترنت در رده های آخر کشور است اما از نظر رشد نفوذ اینترنت نخستین استان کشور بحساب می آید.
دهنوی اظهار داشت: با توجه به نبود فرهنگ استفاده از فضای مجازی سازمان فرهنگی سراج برپایی دوره های آموزشی را برای اقشار مختلف در دستور کار قرار داده است.
وی بیان کرد: از آنجاییکه فضای مجازی ابرازیست برای ساخت تمدن نوین، رشد استفاده صحیح از این فضا در جامعه از ضروریات محسوب می شود.
مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان ادامه داد: این گرایش بی سابقه مردم به حضور استفاده از فضای مجازی با توجه به ظرفیت ها، خطرات و آسیب های آن می تواند هم فرصت و هم چالش باشد که نیازمند مدیریت صحیح برای تبدیل شدن به یک فرصت خوب برای افراد در حوزه های گوناگون است.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اینترنت بازی های رایانه ای جامعه دوره های آموزشی فضای مجازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود