Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: یکی از راه حل ها برای کاهش بیکاری این است آندسته افرادی که براساس قانون، بازنشسته می شوند جای خود را به جوان ها بدهند اما در عین حال باید ترتیباتی اتخاذ شود تا انتقال تجربیات مدیریتی به جوانان بخوبی انجام شود.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در جلسه معارفه و تکریم معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهارداشت: معاون پیشین این بخش آقای طباطبایی، مدیری توانمند و با درایت بود که استانداری به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان از خدمات ایشان محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سوابق مدیریتی طباطبایی اضافه کرد: ایشان افزون بر تصدی معاونت سیاسی، امنیتی استانداری از سابقه نماینده مردم نایین در مجلس و دادستان اصفهان برخوردار است که طی 30 سال گذشته عملکرد وی منشاء خدمات بوده است.
استاندار اصفهان ادامه داد: خوشحالیم که مسئولیت معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری به فرد با درایت دیگری به نام حیدر قاسمی واگذار شد.
وی ادامه داد : قاسمی از مدیران پاکدست، صادق، دلسوز و پرتلاش است که روحیه همکاری و همدلی دارد و اکنون که از خدمات طباطبایی در سمت معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان محروم شده ایم به فضل الهی از خدمات قاسمی برخورداریم.
رضایی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با هماهنگی، همفکری، همدلی و همزبانی روز افزون بتوانیم مشکلات استان را کاهش و باری را از دوش مردم و دولت برداریم.
وی اضافه کرد: همه باید برای خدمت به مردم و نظام تلاش کنیم و هرکس برای بهبود شرایط کشور گام بردارد، ذخیره آخرت خود کرده است.
استاندار اصفهان از مدیران و کارکنان استانداری، فرمانداری ها، بخش ها و روستاها خواست که با معاون جدید سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری نهایت همکاری را داشته باشند و با هماهنگی و همدلی و با تبادل نظر به پیشبرد امور کمک کنند.
همچنین رئیس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات معاون پیشین سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بیان کرد: طباطبایی در طول تصدی خود در مجلس شورای اسلامی، دادستانی و استانداری اصفهان منشاء خدمات ارزنده ای بود و دیدگاه فراجناحی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی گفت: این دیدگاه نیز در وجود حیدر قاسمی هست و این دیدگاه می تواند مشکلات استان را کاهش دهد.
وی اظهارداشت: امیدواریم با همکاری و هم افزایی در بین مدیران استان، اصفهان بتواند جایگاه گذشته خود در همه بخش ها را به دست آورد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه این استان از استانداری باتجربه و دلسوز برخوردار است تصریح کرد: این استان طی سال های گذشته در بسیاری از بخش ها از جمله عمرانی و فرهنگی نسبت به سایر استان ها عقب افتاده است و امیدواریم با تعامل و همفکری، عقب ماندگی های اصفهان را جبران کنیم.
وی با اشاره به اینکه کمبود آب همچنان یکی از تهدیدها و چالش های فراروی اصفهان است، گفت: تلاش های مدیریت استان و در راس آن استاندار که برای حل این مشکل اساسی اصفهان از هیچ کوششی فروگذار نبوده، قابل تقدیر است.
موسوی لارگانی همچنین از مردم اصفهان به خاطر امدادرسانی به هموطنان سیل زده تقدیر کرد و گفت: به رغم تبلیغات منفی دشمنان برای ایجاد اختلاف بین ساکنان اصفهان و خوزستان، مردم استان در زمینه امدادرسانی به سیل زدگان کار بزرگی کردند.
به پیشنهاد عباس رضایی استاندار اصفهان، وزیر کشور روز دوشنبه با صدور حکمی حیدر قاسمی را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری این خطه منصوب کرد.
قاسمی پس از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در آبان سال گذشته به عنوان سرپرست معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان جایگزین سید حمیدرضا طباطبایی شد.
2093/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جوانان انتقال تجربه استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ استاندارجدید لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ضرب الاجل تعیین کرد.

دکتر شفقت  در بازدید از ساختمان استانداری لرستان گفت: تمهیدات لازم برای آماده سازی یک طبقه از این مجموعه تا پایان شهریور صورت گیرد تا معاونت عمرانی استانداری در آن مستقر شود.

ساختمان استانداری لرستان هم اکنون 68درصد پیشرفت کاری دارد

برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند