Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:38:27 GMT

کمک های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به زاهدان رسید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۵۸۱

کمک های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به زاهدان رسید

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور(مستقر در زاهدان) گفت: محموله کمک های ارسالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به مردم سیل زده منطقه سیستان که به صورت رایگان توسط ناوگان ریلی حمل شده، در ایستگاه راه آهن زاهدان تخلیه شد.

مجید ارجونی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محموله کمک های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به مناطق سیل زده سیستان شامل سه هزار کیلوگرم برنج، 500 کیلوگرم چای، 500 کیلوگرم قند و هزار تخته پتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این سومین محموله کمک های انسان دوستانه ایست که توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.
به گزارش ایرنا سیلاب های غیر قابل کنترل افغانستان از اواخر اسفند سال گذشته در منطقه سیستان جاری شده است.
این سیلاب ها پس از بارندگی های هفته گذشته در حوضه آبریز رودخانه هیرمند و آب شدن برف های کوههای هندوکش در بالا دست این رودخانه از جمعه شب گذشته سیلاب شدت بیشتری گرفته است.
منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.
9908**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98 سيل زدگان سيستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ٠٥: ٠٠ پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۲۳ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۳۴ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۵۰۲۲ نفر امدادرسانی کردند، ۱۵۳ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۲۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۱۸۶ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۷۷۷ نفر امدادگر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۳۷ دستگاه چادر، ۱۲۹۳ تخته پتو، ۶۲۷ تخته موکت، ۲۳۰۲ کیلوگرم نایلون، ۴۷۱ بسته غذایی، ۴۶۹۹ قوطی کنسروجات، ۲۰۰ قرص نان، ۲۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۵۴۸ کیلوگرم حبوبات، ۳۲۰ ست شست‌وشو و ۷۶ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف