Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: توپخانه نیروی زمینی سپاه با تلاش افراد خلاق مانند حسن طهرانی مقدم و حسن شفیع زاده بنیان‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در همایش «سردار آتش» که با هدف بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر پاسدار حسن شفیع زاده؛ فرمانده توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: توپخانه سپاه در سال دوم جنگ با پیروزی درخشان در عملیات فتح المبین و دیگر عملیات های بعد از آن و با به دست آمدن 200 قبضه توپ از دشمن تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که توپخانه نیروی زمینی سپاه با تلاش افراد خلاق مانند حسن طهرانی مقدم و حسن شفیع زاده بنیان‌گذاری شد، خاطرنشان کرد: خلاقیت آن سردار رشید اسلام برای دیگر فرماندهان دوران جنگ حیرت‌آور بود.

وی با بیان این‌که شهید شفیع‌زاده اردیبهشت سال 1366 در عملیات کربلای 10 بر اثر اصابت ترکش توپخانه دشمن به شهادت رسید، افزود: شهید شفیع‌زاده همواره خاضعانه از خدا خواست تا «آدم» شود.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که بزرگداشت شهدا، کسانی که حقا و انصافا سرآمدان مردم روزگار ما هستند، کار بسیار با ارزشی است، اظهار داشت: احیای نام شهدا، تحقیق در مورد کار آنها، تولید و انتشار آثار مکتوب، صوتی و تصویری از آنها، بررسی زندگی و اقدامات جهادی آنها از کارهای با ارزشی است که باید انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: شهادت به معنی معامله با خدا است، معامله ای بی‌دغدغه  که جنس و بهایش، «جان» به عنوان سرمایه اصلی هر انسان، در مقابل «سعادت ابدی و حیات جاودان» برای گرفتن برترین نعمت های الهی است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل کانون های مساجد مسجد مقدس جمکران جشن نیمه شعبان استان بوشهر شهید شفیع زاده سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران دو سال پیش از طرح ایجاد دیوارنگاره‌های شهری  «سروقامتان تهران» خبرداد و گفت:در ‌این طرح شهدای هر منطقه تهران مورد توجه قرار گرفت و تصمیم گرفته شد تا تصویر شهدای هر منطقه در همان منطقه دیوارنگاری شودو در هر دیوارنگاره بر اساس اطلاعات شهدا در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران و منطقه زندگی هر شهید و خانواده محترمشان آثار متنوعی طراحی و اجرا می‌شود. در همین راستا شهروند خبرنگاری خواستار ترسیم عکس شهدای ارتش در این دیواره نگاره ها شده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام علیکم
از ابتدای سال جاری در مناطق مختلف شهر تهران  از جمله پارک شهر و شهرک شهید محلاتی با فضای سازی مناسب تصویری از فرماندهان شهید سپاه نصب شده است .
اما موضوع قابل تامل این است که هیچ تصویری از فرماندهان شهید ارتش نصب نشده است.
هر شهروندی که می بیند سئوال ایجاد می شود که چرا تصویر فرماندهان شهید ارتش کنار تصاویر فرماندهان شهید سپاه نصب نشده است؟
بنده از ۲۰ روز پیش تا کنون ضمن اطلاع رسانی موضوع را از کانال های مختلف پیگیری کردم .سامانه ۱۳۷ شهرداری می گوید بستر کار را ما فراهم کردیم اما نصب تصاویر مربوط  به ما نیست .
این وضعیت تبلیغی نه تنها مفید نیست بلکه مضر هم هست . آیا شهید چمران که تصویر ایشان همراه فرماندهان شهید سپاه نصب شده چنین وضعیتی را تحمل می کرد .
اگر قصوری صورت گرفته در ۲۰ روز گذشته که اطلاع رسانی شده مسئولین مربوطه می توانستند اصلاح کنند .
اگر آگاهانه چنین وضعیت تبلیغی دنبال می شود باید در سلامت و صداقت دستکاه و مسئول اقدام کننده شک کرد
تصاویر مربوط به فرماندهان شهید :
همت،خرازی،باکری،زین الدین،کاظمی ،چمران،سلیمانی،و ابراهیم هادی می باشد.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران