Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@19:17:37 GMT

آمادگی 90 کشور برای حضور در مسابقات قرآن جایزه دبی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۷۶۵

آمادگی 90 کشور برای حضور در مسابقات قرآن جایزه دبی

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، نشست خبری بیست‌وسومین دوره رقابت‌های قرآن جایزه دبی با حضور ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات و سعید حارب، نائب رئیس این کمیته برگزار شد.
ابراهیم محمد بوملحه در این نشست خبری گفت: مسابقات امسال بر خلاف دوره‌های گذشته که در دهه دوم ماه رمضان برگزار می‌شد، از روز دوم رمضان آغاز می‌شود و تا روز 14 ماه مبارک ادامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور امور فرهنگی و انسانی حاکم دبی افزود: تاکنون نمایندگان 90 کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و انتظار می‌رود این تعداد در روزهای آینده به 100 کشور برسد.
ابراهیم محمد بوملحه به اعضای کمیته داوران این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: «عبدالكريم إبراهيم صالح» از مصر، «أمين إدريس فلاته» از عربستان، «سالم محمد الدوبي» از امارات، «عبدالهادي لعقاب» از الجزایر، «إبراهيم محمد كشيدان» از ليبي و «معاني الشيخ حسن غنسوري» از بوركينافاسو از اعضای کمیته داوران این دوره از رقابت‌ها هستند.
وی گفت: شخصیت سال این دوره از مسابقات نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد و در آیین اختتامیه مسابقات که مصادف با چهاردهم ماه رمضان است مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا جایزه دبی مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار شمشیربازان ایران درسئول

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.

در این روز از رقابت ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت‌ها کنار رفت اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر شکست خورد و به کار خود پایان داد.

عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان)
محمد رهبری ۷ - ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)

جدول ۳۲ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۷ انور ایلدریم (ترکیه)

جدول ۱۶ نفره
* علی پاکدامن ۱۴ - ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)

محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهرارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.

جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

* علی پاکدامن: جایگاه ۹
* محمد رهبری: ۳۴
* محمد فتوحی:۸۶
* فرزاد باهرارسباران: ۱۰۱

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • مشارکت دانشگاه‌های تهران در اجرای دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • نگاهی به یک نمایشگاه هنری قرآنی/ مسؤولیتی که امید را زنده می‌کند
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان