Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  کمک های اهدائی بحش قلعه نو طی مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، سرهنگ وفادار معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۲۳ خاتم الانبیاء (ص)، سروان مرادزاده رئیس کلانتری قلعه نو، کلیه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها، مردم شریف منطقه و جمعی از خیرین نیکوکار بخش قلعه نو به مناطق سیل زده  استان خوزستان ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حاشیه این مراسم دکتر جمالی پور ضمن تقدیر از تمامی خیرین و دست اندرکاران تهیه و اجرای این مراسم گفت: حادثه سیل اخیر یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود که ملت قهرمان ما از این آزمون سربلند خارج شد.

 

وی افزود: مردم ما با این وجود که خود در شرایط فعلی در سختی و فشارهای اقتصادی به سر میبرند، اما همه تماشا کردند که این مردم چه کردند و هرکس به هر نحوی که در توان داشت خالصانه به میدان آمد که این نشانه عشق و عاطفه مردم نسبت به یکدیگر است که این سرمایه بسیار ارزشمندی برای کشورمان است.

 

فرماندار ری در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: ممکن است این اتفاق سیل و حوادث این چنینی برای ما و شهر ما نیز اتفاق بیفتد، لذا خداوند میفرماید اگر دست بنده ای را گرفتید، دستتان را خواهم گرفت، به همین سبب این دستگیری ها و کمک های ما یک آزمون بزرگ است.

در ادامه، مهندس علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و کلیه خیرین نیکوکار سطح بخش قلعه نو به جهت کمک ها و اقدامات خیرخواهانه آنها اعلام کرد، خداوند را شاکریم که توانستیم با کمک های خیرخواهانه تمامی دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و خیرین بخش قلعه نو حجم قابل توجهی از اجناس مورد نیاز هموطنانمان در مناطق سیل زده را خریداری و آماده ارسال نماییم.

صادقی افزود؛ مجموعه بخشداری قلعه نو و دهیاری های تابعه آن علاوه بر کمک های نقدی که در اولین روزهای وقوع سیل در ایام نوروز به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز کردند.

 

بخشدار قلعه نو گفت: خوشبختانه با مدیریت خوبی که در امر خرید و تهیه اجناس صورت گرفت، اجناسی تهیه گردید که طبق اعلام ارگانهای ذیربط از جمله استانداری تهران در حال حاضر بیشترین نیاز در سطح استان خوزستان به آنها وجود دارد. ما در تهیه اجناس سعی کردیم تا از خرید اجناسی که در مناطق سیل زده بصورت اشباع موجود میباشد خودداری کرده و در همین راستا اقدام به خرید اجناسی مانند دستگاه های خنک کننده مانند پنکه، پشه بند، کلمن و یخدان، دارو و لوازم بهداشتی مورد نیاز کودکان و بانوان، انواع شوینده ها و مواد پاک کننده، اسباب بازی و اقلامی از این دست که در مناطق سیل زده استان خوزستان به شدت مورد نیاز میباشند، کرده ایم.

صادقی در بخش پایانی سخنان خود گفت: ما در بخش قلعه نو مصمم هستیم پس از ارسال این اجناس به یاری خداوند متعال و کمک خیرین عزیز و مردم شریف بخش. اقدام به برنامه ریزی لازم در جهت تهیه و ارسال فاز دوم کمک های اهدائی بخش قلعه نو به مناطق سیل زده کشورمان نماییم و در امدادرسانی و بازسازی مناطق سیل زده مشارکت بیشتر و فعال تری نماییم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان سیل فرماندار معاون ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود