Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۶ اردیبهشت ماه، در پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: نفاق خواص و جهل عوام در طول تاریخ اسلام مشکلاتی را بوجود آورده و اگر این دو باهم گره بخورد، مشکلات بسیار فحیعی به بار خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: منظور از خواص جامعه این است که کسانی که باید راه هدایت را برای مردم بگشایند، نتوانند به‌خوبی تحلیل کنند و در واقع قدرت تحلیل نداشته باشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سرایی افزود: نگهداشتن مردم در جهل و تزریق فرهنگ ملحد بنی‌امیه برای مردم توانسته دردسرساز شود و باید سطح آگاهی مردم افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه سپاه، مولود و فرزند انقلاب است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، تمام وجود خود را برای انقلاب اسلامی هزینه کرده و سپاه پاسداران، بازوی توانمند مقام معظم رهبری است و معنویت و خداترسی و بصیرت و آگاهی، دو بالی هستند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اقتدار رسانده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن سپاه پاسداران معنویت بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد