Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: امروز دشمن با راه انداختن جنگ اقتصادی تلاش می‌کند ملت ایران را زیر فشار‌های سخت اقتصادی قرار دهد، اما بدانند این ملت با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب این شرایط سخت را با سربلندی پشت سر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هدف دشمن از تحریم نفت ایران تشدید فشار‌های اقتصادی بر کشور است، ولی باید بداند با این حربه نمی‌تواند عزم و اراده ملت ایران را شکست دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اگر کشور بخواهد به پیشرفت برسد باید در عرصه تولید و ایجاد اشتغال، برنامه ریزی علمی، دانش بنیان و کار جهادی انجام داد.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی تنها وظیفه مردم نیست بلکه تولید کنندگان نیز باید کالا‌های باکیفیت و با قیمت مناسب  در اختیار مردم قرار دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، کشتار ۳۷ نفر از مسلمانان و شیعیان عربستانی و سکوت مجامع بین الملل و کشور‌های مدعی دفاع از حقوق بشر را محکوم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  همچنین با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، یادآور شد: خلیج فارس از همان آغاز مورد توجه جهانخواران بوده و نزدیک به ۷۰۰ سال است که استعمار همواره به خلیج فارس حمله کرده و با مقاومت مردم روبه رو شده است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به ۹ اردیبهشت روز شورا‌ها، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نماد مردم سالاری دینی هستند و اعضای این نهاد مدنی باید براساس الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت به توسعه منطقه خود توجه کنند.

وی به ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: کارگران به عنوان آخرین حلقه تولید و اساس اقتصاد یک کشور به شمار می‌روند و مسئولان باید به ارائه آموزش‌های مهارتی، پرداخت به موقع حقوق و بیمه این قشر از جامعه که نقش مهمی در تولید دارند توجه داشته باشند.

امام جمعه بوشهر جوانان را مهمترین سرمایه هر کشور خواند و گفت: مسئولان با فراهم کردن شرایط لازم و بهبود ساختار اداری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ک

شرایط اشتغال جوانان فراهم شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اشتغال صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید

وزیر صمت با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای برای صنعت خودرو در سال جاری، از برنامه‌ریزی برای افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو برای امسال خبر داده و اعلام کرد که در حال حاضر تیراژ روزانه تولید خودرو به ۵۰۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش ایسنا، عباس علی‌آبادی در گفت‌وگوی تلویزیونی با تاکید بر برنامه‌ریزی وزارت صمت بر توسعه صنعت خودرو در سال جاری، اظهار کرد: برنامه‌های گسترده ای برای صنعت خودرو در نظر گرفته‌ایم و در سال جاری تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت تولید را افزایش دهیم. در حال حاضر به ظرفیت تولید ۵۰۰۰ خودرو در روز رسیده‌ایم و تلاش داریم که این میزان را حدود ۲۰ درصد افزایش دهیم که قطعا جهش بسیار بزرگی خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با بحث واردات خودرو نیز گفت: موضوع واردات خودرو را در دستور کار داریم تا به این وسیله، تعادل بهتری در تامینِ تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود آوریم؛ خوشبختانه اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده و در شرف وقوع است؛ خبرهای بسیار خوبی در این زمینه داریم.

وی افزود: در حال حاضر تاکسی‌های برقی نیز وارد کشور شده و مردم می‌توانند ثبت‌نام کرده و خریداری کنند. مردم می‌توانند ثبت‌نام و تاکسی برقی دریافت کنند؛ البته باید از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم. لازم است به همه آن‌هایی که منتظر آن ظرفیت‌های قانونی هستند، عرض کنم که منتظر نمانید و بیایید از همین فرصت‌هایی که ایجاد شده استفاده کنید.

او با بیان اینکه باید به مردم گفت که هر کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم است، به ناتوانایی ما ببخشند، تصریح کرد: ما حداکثر تلاش خود را بسیج کرده‌ایم، همه باید کمک کنند تا موفق شویم. برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و همکاران بنده، شبانه‌روز در تلاش برای تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌ها هستند. البته بخش خصوصی نیز به خوبی مشارکت داشته و کمک می‌کنند.

هفته گذشته، وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در جلسه‌ی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در رابطه با برخی موضوعات خودرویی نظیر اسقاط خودروهای فرسوده، ارتقای ایمنی خودروهای تولیدی، واردات خودروهای دست دوم، ارزبری خودروهای مونتاژی و تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، به ارائه پاسخ پراخت و در نهایت مقرر شد، ظرف یک ماه آینده، وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خود را در رابطه با این موضوعات به کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه