Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:54:41 GMT

توجه بیشتر به کارگران ضروری است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۶۱۷

توجه بیشتر به کارگران ضروری است

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سایری در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر افزود: رکن اصلی اقتصادمقاومتی کارگران هستند ، مسئولان برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش تلاش بیشتری کنند.
وی بااشاره به برخی روایات در اهمیت کاروکارگر ،گفت: کارگران باسختی های فراوان به دنبال روزی حلال هستند ؛ اهمیت کار آنان تا بدانجاست که پیامبر اکرم(ص) بوسه بر دستانشان زده و به آن افتخار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت میامی بااشاره به نامگذاری نهم اردیبهشت ماه به روز شوراها تصریح کرد: یکی از کارهای مهم نظام اسلامی ، سپردن اداره کارها به مردم است .
وی با اشاره به نقش راهبردی شوراها خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها خدمت به مردم ، توجه به معماری اسلامی و انتخاب شهرداران ودهیاران دارای تخصص لازم همراه با صلاحیت های دینی و انقلابی راسرلوحه خودقراردهند.
سایری به اقدام دولت برای نامگذاری روز خلیج فارس اشاره کرد و افزود: این منطقه راهبردی بویژه تنگه هرمز از نظر سیاسی، جغرافیایی و سوق الجیشی اهمیت ویژه ای برای کشور دارد.
خطیب موقت جمعه میامی بااشاره به روز معلم وشهادت شهید مرتضی مطهری اظهارداشت: بسترتحقق گام دوم انقلاب جوانان هستند وبرای این مهم معلمان نقش بسزایی دارند.
وی تعلیم و تربیت را از رسالت های معلمان دانست وتاکیدکرد: نقش معلمان همان نقش انبیاء است و برای تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش نمایند.
سایری بااشاره به آثار شهیدمطهری تصریح کرد:آثار شهید مطهری نبایدفراموش شود ، برای نسل جدید فراگیری این آثار ضرورت دارد.
وی بااشاره به تحریم های نفتی کاخ سفید نیز افزود: تحریم ها موضوع تازه ای برای کشور نیست ، ایران به هر مقدار نیاز باشد نفت صادرخواهدکرد.
امام جمعه موقت میامی گفت: مسئولان کشور راهبردهای غیرنفتی رابرای اداره کشورلحاظ نموده و از تکیه به اقتصاد نفتی دوری کنند.
7357/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه موقت انقلاب پیامبر اکرم تعلیم و تربیت خطبه های نماز جمعه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست

به گزارش جام جم آنلاین،بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) نسبتا پایدار است؛ هرچند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز به ویژه جنوب استان دور از انتظار نیست.
از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) سامانه بارشی فعالی به استان اردبیل نفوذ خواهد کرد که موجب ابرناکی، وزش تندباد‌های موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعد و برق (در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه) خواهد شد.
با توجه به رخداد بارش‌های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها نیز انتظار می‌رود.
این سامانه تا اواخر وقت شنبه (۱۵ اردیبهشت) در بیشتر مناطق استان اردبیل فعال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران