Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- امام جمعه یاسوج با اشاره به هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی و حمل و نقل، گفت: میزان بروز تصادفات رانندگی در جاده های ارتباطی این استان بالاست و باید متولیان امر هر چه زودتر برای کاهش آن چاره اندیشی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: عامل بروز حدود 80 درصد سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عمده ترین دلایل این امر نیز سرعت زیاد، سبقت غیرمجاز و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به انتخاب سردار حسین سلامی به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: سپاه دشمن ستیز بوده و در کنار ارتش، نیروی انتظامی و بسیج حافظ دین مبین اسلام، نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: دلیل خشم و عصبانیت آمریکا از سپاه دریافت ضربه های مهلک از این نیروی مقتدر و مخلص در منطقه خاورمیانه به ویژه عراق و سوریه است.
وی ابراز داشت: به همین دلیل نیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اقدام به قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی کرده که به لطف الهی و با حضور به موقع ملت ایران در صحنه این توطئه شوم بی اثر شد.
امام جمعه یاسوج به دهه تکریم و نکوداشت مساجد اشاره کرد و گفت: مسجد به عنوان خانه خدا و مکان عبادت، بیان احکام الهی و تربیت دینی مسلمانان اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) نور چشم ملت ایران، خنثی کننده توطئه های دشمنان، تأمین کننده امنیت کشور و خار چشم دشمنان هستند.
وی جنایت های آل سعود علیه ملت مسلمان یمن را یادآور شد و افزود: این جنایت های غیرانسانی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: عربستان سعودی نوکر حلقه به گوش آمریکا بوده و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز آن را گاوشیرده معرفی کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری، عنوان کرد: به همین مناسبت 12 تا 18 اردیبهشت ماه هر سال به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.
وی ابراز داشت: معلمی شغل پیامبران است و معلمان نیز تربیت کننده انسان ها و نسل های آینده ساز جامعه هستند.
7535/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه تصادفات رانندگي ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد