Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:14:58 GMT

تخفیف سینمایی در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۹۱۱

تخفیف سینمایی در نمایشگاه کتاب

تهران - ایرنا - بنیاد سینمایی فارابی که عموما آثار با موضوع سینما را همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نمایشگاه عرضه کرده است آثار خود را با تخفیف در اختیار مخاطبان قرار داده است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، کتاب های منتشر شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی با 20 درصد تخفیف در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مخاطبان کتاب های سینمایی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، انتشارات این بنیاد در ایام برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در شبستان مصلای امام خمینی (ره) در بخش ناشران عمومی میزبان علاقه مندان است.
در غرفه این انتشارات 60 عنوان کتاب سینمایی ارائه می شود.
کتاب «دولت ها چگونه از سینما حمایت می کنند» ترجمه گروهی از مترجمان و به کوشش شهاب اسفندیاری و فرزام امین صالحی ، کتاب «دیده بان» با نگاهی تحلیلی به سینمای ابراهیم حاتمی کیا نوشته شهاب اسفندیاری، چاپ ششم از جلد دوم کتاب «نما به نما» نوشته استیون دی کاتز و ترجمه محمد گذر آبادی از جمله آثار عرضه شده در غرفه فارابی است.
همچنین چاپ سوم کتاب «در یک چشم بهم زدن» نوشته والتر مرچ ترجمه بهرام دهقان، چاپ سوم کتاب «چگونه از هر چیزی فیلمنامه اقتباس کنیم» نوشته ریچارد کریوولن ترجمه بابک تبری، چاپ سوم کتاب «دانستنی های نجات بخش انیمیشن» ریچارد ویلیامز ترجمه فرناز خوشبخت و چاپ دوم کتاب «فیلمنامه نویسی پیشرفته» لیندا سیگر، در غرفه انتشارات بنیاد سینمایی فارابی به علاقه مندان عرضه خواهد شد.
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 14 اردیبهشت ماه برپاست و غرفه انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در شبستان مصلای امام خمینی (ره) بخش ناشران عمومی، راهروی شماره 26 غرفه 9 واقع شده است.
فراهنگ**9246** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما كتاب 98 فارابي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: از زمان پایان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز ۱۵۰ عنوان کتابمان تجدید چاپ شده که در نمایشگاه امسال عرضه می شوند.

کد خبر 6096302 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • چگونه آنفلوآنزای اسپانیایی ۱۹۱۸ جهان را دگرگون کرد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید