Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با اصلاح امور بانکی می تواند نقش موثری در رونق تولید داشته باشد، گفت: دولت نیز با ریل گذاری مناسب، سرمایه کذاری را هدایت کند و سبب رونق در تولید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، حجت الاسلام «حسن اسکندری» در خطبه های این هفته بوئین میاندشت ضمن دعوت از همگان به رعایت تقوا، با اشاره به قتل عام شیعیان در هفته گذشته توسط عربستان، گفت: انسان حتی اگر خادم حرمین شریفین باشد نیز می تواند از معارف دین فاصله بگیرد و بنا به بشارت قرآن، حاکمان اصلی این منطقه دارای تفکر اهل بیت (ع) خواهند بود و آل سعود مانند صدام ذلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بوئین میاندشت  با اشاره به تلاش استکبار جهانی و همراهی آل سعود برای تحریم نفت ایران اسلامی گفت: تحریم ها به فرصت تبدیل خواهد شد و همانند جنگ تحمیلی پیروزی متعلق به ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام اسکندری در ادامه بیان کرد: ایران تصمیمی برای بستن تنگه هرمز ندارد ولی ناوهای آمریکایی برای عبور از این تنگه باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه عبور بگیرند و گرنه باید تن به اسارت دهند.

 

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با اصلاح امور بانکی می تواند نقش موثری در رونق تولید داشته باشد، ادامه داد: اصلاح امور بانکی برای سرمایه گذاری آسان باید انجام شود و دولت نیز با ریل گذاری مناسب، سرمایه کذاری را هدایت کند و سبب رونق در تولید شود و این رونق به کار و کارگر ارزش می دهد.

 

حجت الاسلام اسکندری آموزش و پرورش را دارای قدرت اثر گذاری در جامعه دانست و عنوان کرد: معلم با تربیت درست دانش آموزان بر همه انسان ها و جامعه اثر خواهند گذاشت و معلم بیش از والدین می تواند جامعه را تغییر دهد./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل نماز جمعه مسجد مقدس جمکران سیل سپاه اصلاح امور بانکی بوئین میاندشت رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • نمایی از هوای بارانی و لطیف بوئین میاندشت + فیلم
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.