Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران از بهره گیری داوران مراکز داوری اتاق های تعاون سراسر کشور از سامانه DOTIC در سال 98 خبر داد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: محمد رنجبر دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران گفت: کارگروهی ۵ساله از طرف دو نهاد ریاست جمهوری و اداره تنقیح قوانین جمهوری اسلامی تشکیل شده است که تمام زوائد و قوانین باطل شده در آن بررسی شده و قوانین جاری از آن استخراج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران ابراز داشت: این یک مجموعه گسترده ای است که دسترسی قضات و داوران را به قوانین جاری آسان می کند.  به گفته رنجبر، استفاده از این سامانه نیاز به آموزش دارد و مرکز داوری از مربیان این امر برای آموزش داوران دعوت کرده است.

وی ادامه داد: مربیان و کارشناسان به تمام استان ها اعزام می شوند و برای داوران مراکز، دوره کوتاه آموزشی برگزار خواهد شد.

رنجبر همچنین به افتتاح مراکز داوری استان هایی که تاکنون افتتاح مرکز داوری نداشته اند، اشاره کرد و تصریح کرد: تاکنون بسیاری از مراکز داوری اتاق های تعاون استان ها افتتاح شده و این مراکز به طور رسمی فعالیت می کنند، در سالجاری نیز افتتاح مراکز داوری سایر استان ها در دستور کار قرار دارد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو از افتتاح مرکز داوری یاسوج در هفته جاری خبر داد و گفت: مربیان آموزش سامانه مذکور نیز در اولین گام، برای آموزش داوران این مرکز اعزام خواهند شد.

دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران با اشاره به عملکرد این مرکز در سال ۹۷ گفت:  رسیدگی به پرونده های ارجاعی مهم از حیث کمی و کیفی و صدور آراء مناسب، بکارگیری قضات بازنشسته و اساتید دانشگاه که باعث تقویت بنیه علمی و اجرایی مرکز داوری شده است، همچنین تشکیل کمیته استعلامات قضایی جهت پاسخگویی به ابهامات و سوالات مهم استانها و مراجع قضایی و تهیه و آماده‌سازی نمونه لوح احکام داوران، پاسخگویی به مراجعین از سراسر کشور و پیگیری شکوائیه های آنان، همچنین همکاری و معاضدت با سایر معاونت های اتاق تعاون ایران از دیگر اقدامات این مرکز در سال ۹۷ بوده است.

اتاق تعاون/

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Dbf برچسب ها: اتاق تعاون ، داوری ، DOTIC

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اتاق تعاون داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه