Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احد آزادیخواه شامگاه جمعه در نشست مشترک شهرداران، بخشداران و شوراهای اسلامی شهرستان ملایر با معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور افزود: توسعه شهرهای ملایر نیازمند اعتبارات لازم است که در زمینه رفع مشکلات مطرح شده قول های مساعدی داده شد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمامی مشکلات و مطالبات شهرداری های ملایر در این نشست ارایه شد تا اقدامات و پیگیری های لازم برای حل آنها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جمعیت بیش از 12 هزار نفری شهر ازندریان، آسفالت مسیر ورودی این شهر را یک ضرورت دانست و بیان کرد: این شهر ظرفیت های مناسبی برای توسعه، اشتغال و عمران دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی آسفالت راه ارتباطی ورودی و خروجی شهر سامن، توجه به حوزه مبل و منبت جوکار و ایجاد کمربندی، آسفالت معابر اسلامشهر آق گل و توسعه تالاب آق گل به عنوان یک قطب گردشگری، اختصاص قیر یارانه ای و ماشین آلات و تجهیزات را از جمله مطالبات شهرداری ها برشمرد.
حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه ملایر جمعیت بالایی در بافت فرسوده شهری دارد ادامه داد: ملایر در حوزه بازآفرینی شهری حرف برای گفتن دارد.
وی همچنین خواستار توجه ویژه معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور به پرداخت دیون و بدهی دهیاران شد.

** اجرای 15 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در ملایر
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 15 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی همچون راه آهن، طرح های بزرگ صنعتی، چهار خطه های ملایر در محورهای ارتباطی، معدن و ورزشگاه پنج هزار نفری در دست اجرا است.
حسین فارسی خواستار اختصاص اعتبار برای طرح های گردشگری ملایر شد و ادامه داد: شهرداری های این شهرستان در زمینه اعتبارات جاری و عمرانی مشکلاتی دارند و برای پرداخت حقوق و مزایا با مشکل مواجه اند.
وی اختصاص ماشین آلات و تجهیزات آتشنشانی برای ساختمان های چند طبقه در زمان وقوع بحران بویژه در منطقه مسکن مهر، ایجاد ترانشه و روشنایی معابر مساکن مهر، آسفالت راه های ورودی شهرها، صدور دستورالعمل اجرایی برای تبدیل 2 روستای «حسین آباد ناظم» و «علی آباد دمق» به شهر و ایجاد دهیاری برای روستاهای زیر 20 خانوار ملایر را از دیگر مطالبات این شهرستان برشمرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه خسارت های سیلاب در این شهرستان کمتر از سایر مناطق سیل زده کشور نیست تاکید کرد: 1500 واحد مسکونی بر اثر سیلاب در این شهرستان تخریب و 700 واحد آسیب دید و یکهزار و 500 میلیارد ریال خسارت به این شهرستان وارد شد که نیاز به کمک جدی دارد.

** تکمیل مینی وُرد در گرو تامین اعتبار
رییس شورای اسلامی شهر ملایر نیز در این جلسه بیان کرد: چندین طرح عمرانی و گردشگری همچون مجموعه تفریحی و توریستی مینی وُرد و بام ملایر در حال اجرا است که شهرداری توان تکمیل آنها را ندارد.
جلیل کولیوند ادامه داد: میدان تعاون ملایر از مسیر ورودی بروجرد و نهاوند نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح است که در این زمینه از نظر اختصاص اعتبار نیاز به مساعدت داریم.
وی اختصاص ماشین آلات و تجهیزات، قیر یارانه ای، زیرسازی و محوطه سازی شهرک مسکن مهر و شهرک ولیعصر(عج) و کمک مالی به ناوگان حمل و نقل عمومی را از دیگر درخواست ها برشمرد.
کولیوند با اشاره به پرداخت ماهیانه 400 میلیارد ریال حقوق و مزایا توسط شهرداری ملایر بیان کرد: این شهرداری در حال حاضر 340 نیروی شرکتی دارد که بلاتکلیف هستند و برای حل مشکل این نیروها مجوزی برای استخدام آنها داده شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست شهرداران 6 شهر تابعه ملایر و روسای شوراهای اسلامی شهرها دغدغه ها، مشکلات و درخواست های خود را مطرح و برای رشد روز افزون این شهرستان خواستار رسیدگی به این مطالبات و نیازها از معاون عمران وزیر کشور شدند.
معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور روز جمعه به منظور بازدید از خسارت های ناشی از سیلاب به استان همدان سفر کرد.
بازدید از مجموعه تفریحی و توریستی مینی وُرد، بام ملایر، مسکن مهر و شرکت در نشست مشترک شهرداران، بخشداران و شوراهای اسلامی شهرستان ملایر از دیگر برنامه های سفر یکروزه وی به این استان بود.
شهرستان ملایر دارای 6 شهر و 208 روستای دارای سکنه است.
7528/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب تالاب حمل و نقل عمومی شهرداری مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم

به گزارش همشهری آنلاین، تکمیل محورهای بزرگراهی در راستای تسریع و تسهیل عبور و مرور از یک سو و کوتاه شدن سفرهای درون شهری از سوی دیگر، رویکرد مدیریت شهری در دوره ششم است. به گفته هادی حق‌بین، طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می‌رفت. مدیریت شهری سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب‌تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

او ادامه داد: «سال گذشته همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.»

بهسازی تندرو بزرگراه آزادگان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، تاکید کرد: «سال گذشته بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.»

تعریض لاین کندرو آزادگان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح پروژه تعریض محور کندور بزرگراه آزادگان هم گفت: «عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ‌های منتهی به آن سال گذشته عملیاتی شد.»

به گفته حق بین، ۴۳ میلیارد تومان هزینه پروژه تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری بوده است.

بهسازی بزرگراه آزادگان

مساحت: ۲۱۶ هزار متر مربع

آسفالت: ۵۱ هزار تن

هزینه: ۲۵۲ میلیارد تومان

کد خبر 846966 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر