Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تکریم و معارفه مسئولین جدید سازمان بسیج حقوقدانان و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل که با حضور سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در محل سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات ۱۰ ساله صالح عین اللهی مسئول سابق بسیج حقوقدانان، رضا ندایی مسئول سابق علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان به عنوان مسئول جدید این سازمان در اردبیل معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از زحمت ۳ ساله محمد نوری مسئول سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی، رامین سلطانی مسئول درمان بسیجیان، با حفظ سمت به عنوان مسئول جدید این سازمان در اردبیل معرفی شد.

اعزام ۵۲۰ اکیپ پزشکی به ۲۳۰ روستا در سطح استان

محمد نوری مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی استان در ابتدای این مراسم به تشریح عملکرد سه و نیم ساله خود در این سازمان پرداخت و گفت: راه اندازی اکیپ‌های درمان صحرایی، تقویت طرح ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم و گسترش تعاون و همکاری با سازمان ها، ارگان‌ها و نهاد‌ها ازجمله مهمترین فعالیت‌های مجموعه بسیج جامعه پزشکی در طول تصدی مسئولیت بود.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۲ اکیپ درمانی صحرایی در شهرستان‌های استان راه اندازی شده است گفت: با کمک بسیجیان، ۷ کانون نیز در شهرستان‌ها فعال شدند.

نوری از اعزام ۵۲۰ اکیپ پزشکی به ۲۳۰ روستا در سطح استان طی سه و نیم سال خبرداد و گفت: هزینه‌های این میزان فعالیت که سه برابر بودجه سامان بود با تعاون، مشارکت و همدلی سایر نهاد‌ها از جمله شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تامین اعتبار شد.

وی از خریداری یونیت دندان پزشکی سیار توسط سازمان جامعه پزشکی استان خبرداد و گفت: این کار برحسب نیازسنجی صورت گرفت بطوریکه در مدت کوتاه اغاز فعالیت این واحد سیار، بیش از ۳۰۰ مورد درمان، ترمیم و جرم گیری دندان در مناطق محروم بودیم.

نوری در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از اعضای شوای اندیشه ورزی و بسیجان برای سلطانی مسول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ارزوی موفقیت کرد.

آموزش مباحث حقوقی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها، برنامه پیش روی بسیج حقوقدانان استان

صالح عین اللهی مسئول سابق سازمان بسیج حوقدانان استان اردبیل نیز به تشریح عملکرد ۱۰ ساله حضور خود در این سازمان پرداخت و با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان بر حسب احصاء نیاز ۱۰ سال پیش راه اندازی شد، گفت: من به عنوان اولین مسئول این سازمان در استان، توفیق خدمت پیدا کردم.

وی انجام کار‌های زیرساختی و زیربنایی را از مهمترین فعالیت‌های زمان تصدی مسئولیت خود برشمرد و گفت: شناسایی و ساماندهی حقوقدانان، وکلا و سردفتران در تراز انقلاب در کنار برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان بود که توسط بسیجیان این سازمان انجام گرفت.

وی انجام نشست‌های آگاه سازی و آموزش مباحث حقوقی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها را از برنامه‌های پیش روی سازمان بسیچ حقوقدانان نام برد و برای مسئول جدید این سازمان در انجام ماموریت‌های محوله و خدمت به مردم آرزوی موفقیت کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد

معاون استاندار اردبیل در ابتدای این کنفرانس گفت: موزه‌ها نقش مهمی را در حفظ، معرفی و بازتعریف هویت ملی دارند و کنفرانس موزه‌ها می‌تواند نتایج موثری را در راستای تقویت این نهاد داشته باشد.

کاظم دبیر افزود: خودآگاهی، هویت بخشی و هویت‌شناسی یکی از الزامات جامعه ما است که امروزه متاسفانه بسیاری از کشورهای درحال توسعه از این موارد به دور هستند و موزه‌ها یکی از بنیان‌های حفظ و معرفی هویت ما به نسل‌های آینده هستند.

او گفت: جای خوشحالی دارد که اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود و امیدوارم که شاهد نقش پررنگ‌تر موزه‌ها در حفظ هویت استان و کشور باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این کنفرانس گفت: موزه‌داری در ایران و به ویژه در اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.

حسن محمدی ادیب افزود: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی