Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:34:07 GMT

تجلی از هنرمند خوشنویس کردستانی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۰۰۲۵

تجلی از هنرمند خوشنویس کردستانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: همزمان با آغاز هفته معلم در مراسمی ازسال‌ها تلاش و کوشش استاد محمد صابر صابر با عنوان" معلم صابر" باحضور مسئولین، هنرمندان کشوری و استانی در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج تجلیل به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین مرادی افزود: یکی ازاولویت‌های محوری حوزه هنری تجلیل از هنرمندان برجسته استان و نکوداشت سال‌ها تلاش و ممارست این عزیزان درعرصه‌های مختلف هنری می‌باشد.

وی در این خصوص افزود: اینگونه مراسم ضمن معرفی بهتراساتید به جامعه فرصتی است جهت تجلیل وقدردانی ازکوشش‌های اساتیدی که درطول سالیان متمادی دراعتلای سطح فرهنگ وهنرجامعه تلاش نموده اند.

وی افزود:هفته معلم بهترین فرصت برای قدردانی وتجلیل ازمقام این استاد فرزانه است وبه همین مناسبت چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸ درآستانه این ایام مبارک فرصتی فراهم گردید تا ازساعت ۱۷ درمراسمی باحضورهنرمندان مطرح استانی وکشوری، مسئولین، هم دور‌های ها وشاگردان این استاد آیینی قدردانی نماییم.

مرادی با اشاره به مشارکت انجمن خوشنویسان دفترسنندج دربرگزاری این آیین افزود: قبل ازبرگزاری مراسم نمایشگاه خوشنویسی استاد محمد صابرصابر درمحل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح می‌گردد.

وی درپایان ازتمامی علاقهمندان دعوت نمود باحضورخود دراین مراسم ارزنده همچون دیگربرنامه‌ها نقش آفرینی نموده وقدرشناسی خود رابه تصویردرآورند.

انتهای پیام/ع

تجلیل از هنرمندان استانی در هفته معلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این مراسم همزمان با سراسر کشور، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تجلیل شد.
مراسم زنگ استانی سپاس معلم در دبیرستان حضرت معصومه آبادان نواخته شد.

در این آیین تاکید شد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.
امام جمعه آبادان در این مراسم گفت: همه ما باید قدردان زحمات و تلاش معلمان زحمتکشی باشیم که به گردن ما حق دارند.
حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه علم‌اندوزی انسان را از غرور و خودپسندی دور می‌کند افزود: معلمان سمبل آموزش و علم‌اندوزی هستند و ما باید تلاش معلمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 
در این مراسم همچنین از بانوان معلم با اهدای شاخه گل تجلیل شد.
 

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته زنجانی
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین